Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ero on viehättymisellä ja ihastumisella?

Vierailija
07.02.2021 |

Miten kuvailisitte näitä? Entä mitä on rakastuninen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut pitää ihastuksen kohdetta hyvänä tyyppinä, viehättynyt voi pitää viehättävänä, vaikka olisi pahiskin. Voi joku ihastua pahikseenkin, mutta silloin pahismaisuudessa on jotain ihailtavaa. Rakastuminen on vakavampi tunne, haluaa viettää aikaansa rakkauden kohteen kanssa ja kenties suunnittelee tulevaisuutta. Ihastuminen voi olla täysin yksipuolista ja silti onnellista, rakastuminen tuskin.

Vierailija
2/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättyminen= tahtoisin tuikata

Ihastuminen= tahtoisin tavata / seukata

Rakastuminen = olen menettänyt harkintakykyni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etttä alkaa jöpöttämään. Ihastuminen on sitä etttä seksi voi olla turvatu pidemmäksi aikaaa.

Vierailija
4/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättynyt kun seurassa ollessa ihailet. Ihastunut kun mietit häntä paljon muulloinkin.

Vierailija
5/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättyminen on lievempi tunne kuin ihastuminen ja ihastuminen lievempi kuin rakastuminen. Esimerkiksi minua viehättää siniset silmät, olen ihastunut tiettyyn musiikkikappaleeseen ja rakastunut aviomieheeni. 

Vierailija
6/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittavat varmaan eri asioita eri ihmisille?

Vierailija
7/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättynyt voi olla ilman haluakin. Ihastuneena on halut mukana. Kaikki viehättävät ja mielenkiintoiset eivät vain haluta. Ei silloin myöskään ihastu. Tässäpä syy useimpiin friend zonelle päätyneisiin lupaavasti sujuneisiin alkuihin.

Vierailija
8/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättyminen= pure sex. Ihastuminen= pure sex ja haluan tutustua.

Vierailija
9/9 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä etttä alkaa jöpöttämään. Ihastuminen on sitä etttä seksi voi olla turvatu pidemmäksi aikaaa.

Kylllä mä näen että on selkeät sukupuoli roolit olemasssa ja hyvä niin. Erilaiset esiim testotasot ja naishormonit. Mies on parisuhteeessa mies ja nainen on nainen ja keskenään ovat mies ja nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi