Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyytää tahdikkaasti naisystävää osallistumaan taloudellisesti vihki/kihlasormuksen hankintaan?

Vierailija
07.02.2021 |

Olemme puhuneet naimisiin menosta ja ajattelin kosia pian. Kuitenkin mielestäni vähän epäreilua että sormusten kustannukset kaatuvat miehen niskaan. Reiluinta olisi luonnollisesti, että molemmat osallistuisivat 50/50.

M33

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenlahja?

Voi ei, pitääkö sellainenkin vielä hankkia ja mitähän maksaa. Ajattelen itse avioliittoa pelkästään juridisena asiana. En haluaisi käyttää rahaa mihinkään turhaan törsäämiseen perinteiden vuoksi. Joku muu asia voi antaa enemmän mielihyvää mitä sillä rahalla saisi.

Vierailija
282/283 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän toinen vastasi,että itse hän ei uskaltaisi tehdä noin,koska eron koittaessa tavaroiden jakaminen olisi hankalaa. Aika fiksusti ajateltu omasta mielestäni!

-Minusta tämä olisi hyvinkin mielekäs tapa tehdä kotiin hankintoja, että molemmat maksavat asioita kokonaan omilla rahoilla. Eron sattuessa on helppoa jakaa tavarat sen mukaan kuka ne on maksanut. Kokisin tämän hyvin helpoksi ja mielekkääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä niin, että ex mies osti kihlat (perus valkokultainen rinkula) ja itse maksoin haluamani vihkisormuksen. Ero tuli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme