Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko te jonkun joka oikeasti pelkää korona virusta.

Vierailija
07.02.2021 |

Itse en tunne ketään, enkä myöskään koronaa sairastunutta. Turva välejä ja maskia voi käyttää myös pelkäämättä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella lapsella muuntovirus koulussa ja toinen on abi.

Kyllä minä pelkään.

Vierailija
2/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. En tunne ketään kenellä olis ollut vaikka asutaan pahimmassa koronapesässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellusia vastauksia, "en tunne ketään" no sittenhän koko tautia ei tietysti voi olla olemassakaan?

Vierailija
4/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää. En tunne ketään kenellä olis ollut vaikka asutaan pahimmassa koronapesässä.

Piti kirjoittaa että en tunne ketään.

Vierailija
5/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia. Jopa miehiä. 

Vierailija
6/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen monta sairastunutta ja monta altistunutta. Yhden teholla ollleen ja yhden kuolleen.

Vierailija
7/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sitä pelkää.

Se kun voi laittaa elämän aivan ylösalaisin.

Ei tarvitse kuin ajatella tämän kevään yo-kirjoutuksia.

Ja kaikille kun koronaan sairastuminen ei merkitse pelkkää laimeaa influenssaa.

Vierailija
8/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita, jotka ovat kohta vuoden olleet linnoittautuneina kotona, kieltäytyneet kaikista vierailuista ja käyneet korkeintaan pakolliset kauppareissut.

Vierailija
9/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ja tunnen ja tiedän monia sairastuneita. Ihmettelen kyllä missä kuplassa ihminen elää, jos ei ainakin tiedä sairastuneita.

Pelkoni on kyllä hallinnassa.

Vierailija
10/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tuollainen tässä asiassa vai aina?

Vierailija
11/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä tuttavissa, mutta etenkin ventovieraissa, joita kohtaan työssäni. Olen alusta asti sanonut, että korona tuhoaa ennemmin aivot kuin keuhkot. Minulle soittelee päivittäin asiakkaaat, jotka karanteenissaan pitävät pitkiä yksinpuheluita ja ihmettelevät, miten voin tehdä työtäni korona-aikana. 

Olen aina sanonut, että jos hommia tilataan ja työnantajani myy, niin minulta ei juuri mielipidettä ole kysytty. Ja jos asiakkaan jaarituksia ei kuuntele, loukkaantuvat ja soittavat toimarille. Näin on useammallekin työkaverilleni käynyt.

Vierailija
12/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen koronan sairastaneita ja itsellänikin se oli. Tavallista kesympi pikkuflunssa kaikilla. Joillakin ei mitään. Tunnen yhden ihmisen, joka on ollut kohta vuoden paniikissa. Jatkuvasti on sairaana ja käynyt varmaan 10 kertaa testissä, mutta aina nega. Hän ei käy missään, eikä tapaa ketään. Juttunsa alkavat olla melko omituisia, käy postilaatikolla kaksi maskia naamalla, kumihanskat kädessä. Samoissa varusteissa lukee postit. Pyyhkii desinfiointiaineella ostokset. Odottaa rokotetta, koska uskoo, että sitten voi taas elää kuten ennenkin. En ole raaskinut kertoa totuutta.

Vierailija
13/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä paikassa, jossa on ollut koronaa ja jossa kohtaan satoja ihmisiä päivässä. Olen ostanut itse hengityssuojaimia ja käytän niitä töissä. En pelkää koronaa. Olen elänyt normaalisti. Ainoa muutos ovat nuo hengityssuojaimet ja käsien desinfiointi.

Vierailija
14/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkään. Tai no, stressaan. En itseni mutta teinien takia. Toinen on abi ja toinen ysillä. Pakko saada koulu hyvin suoritettua eli ei ole varaa sairastaa kummallakaan!

Vierailija
15/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin keväällä, kun mulla ei ollut kuin kolme ffp3-hengityssuojainta (yksi äidilleni, yksi isälleni ja yksi mulle siltä varalta, että olisi aivan pakko lähteä käymään lääkärissä). Nyt on varastossa  pari sataa kappaletta sekä ffp3- että ffp2-tason suojaimia ja useammat suojalasit enkä enää pelkää. Huolehdin iäkkäistä vanhemmistani, joten heidän vuokseen oli viime keväänä eristäydyttävä kaikista muista ihmisistä. 

Vierailija
16/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pariskunnan, jolla pieni lapsi. Juuri missään eivät ole käyneet vuoteen ja ruuat tilataan kotiin. Aivan naurettavaa! No, jokainen eläköön tavallaan, mutta aivan älytöntä vouhotusta.

Vierailija
17/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006635940.html

” koronan kokonaisvaikutus täytyy arvioida uudelleen. Keväällä korona näytti paljon vaarallisemmalta taudilta kuin se on osoittautunut. ”

Näin tuumii asiantuntija uutislinkissä.

Vierailija
18/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006635940.html

” koronan kokonaisvaikutus täytyy arvioida uudelleen. Keväällä korona näytti paljon vaarallisemmalta taudilta kuin se on osoittautunut. ”

Näin tuumii asiantuntija uutislinkissä.

Ja osa ei millään päästä irti paniikistaan.

Vierailija
19/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelkään. Tai no, stressaan. En itseni mutta teinien takia. Toinen on abi ja toinen ysillä. Pakko saada koulu hyvin suoritettua eli ei ole varaa sairastaa kummallakaan!

Oletpa typerä. Tiedätkö että on vanhempia jotka todella pelkäävät koronaa siksi että heidän lapsensa kuuluvat riskiryhmään ja joille koronan tarttuminen olisi kohtalokasta. Ja sinä se vaan täällä stressaat lapsiesi koulunkäynnistä!

Vierailija
20/21 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa typerä. Tiedätkö että on vanhempia jotka todella pelkäävät koronaa siksi että heidän lapsensa kuuluvat riskiryhmään ja joille koronan tarttuminen olisi kohtalokasta. Ja sinä se vaan täällä stressaat lapsiesi koulunkäynnistä!

No se koulunkäynti om aika helvetin tärkeä asia tulevaisuuden kannalta.

Toinen ei pääse kunnon lukioon ja toinen saa unohtaa jo hakemansa opinnot.

Mutta ainahan meillä tosiaan on se silmäpuoli nälkäänäkevä afrikanorpo jolla menee heikommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi