Miten voi verkostoitua, kun ei osaa mitään?
Jos on jo opiskeluaikana tarkoitus verkostoitua, niin. Tiedättekö mitä tarkoittaa sana opiskelu? Silloin ei voi vielä osata. Mutta mitä sitten itsestään voi esitellä? Siinähän jää ihan nobodyksi, ei opiskelujen jälkeen voi työllistyä kun ei ole piireissä sisällä. Eli, suuri salaisuusko on se että opiskelussa ei ole tarkoitus oppia, vaan pitäisi oikeasti osata jo etukäteen? Miksi sitä ei voi sanoa ääneen, ettei turhaan haaveilisi mistään. Koska enhän minä mitään osaa.
Kommentit (8)
Aika harva oikeasti mitään osaa. Arvosta itseäsi ja tutustu ihmisiin. Itse yrittäjänä omistan nykyisin ihan kohtuu kokoisen yrityksen, vaikka koulutus jäi peruskouluun.
Xepra kirjoitti:
Aika harva oikeasti mitään osaa. Arvosta itseäsi ja tutustu ihmisiin. Itse yrittäjänä omistan nykyisin ihan kohtuu kokoisen yrityksen, vaikka koulutus jäi peruskouluun.
Itsearvostus ei ole mitään tietoa tai osaamista, jota esitellä muille.
Ainejärjestöt ja vastaavat yhdistykset ovat sitä varten, että niissä verkostoidutaan. Älä siis jää kotiin makaamaan vaan osallistu siihen toimintaan aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ainejärjestöt ja vastaavat yhdistykset ovat sitä varten, että niissä verkostoidutaan. Älä siis jää kotiin makaamaan vaan osallistu siihen toimintaan aktiivisesti.
Paskajärjestöt ja saaatanan vttuyhdistykset! Helveetti, ei jaksa sellaista esittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskajärjestöt ja saaatanan vttuyhdistykset! Helveetti, ei jaksa sellaista esittämistä.
Miksi kyselet täällä jo suhtautumisesi ehdotuksiin on tuota luokkaa...
Tuolla asenteella verkostoituminen on mahdotonta.
Kannattaa suosiolla lopettaa ne yliopisto-opinnot ja vaihtaa lähärikouluun. Lähärit työllistyvät myös ilman verkostoja.
Kehitä jotain omaa osaamista ja ala promoamaan sitä turuilla, toreilla ja somessa.