Mistä sitä voisi löytää itselleen kumppanin?
Tinder ja Facen dating ei kiinnosta yhtään, kokeiltu on. Salilla en halua ketään alkaa pokailemaan, töitä teen pääsääntöisesti etänä ja firman miehet ei muutenkaan sytytä. Baareissa tulee käytä harvoin ilman koronaakin.
Ideoita, kokemuksia, vinkkejä?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä homma on aika mahdotonta. Käy hakemassa joku kotoaan.
Oisko osoitetta antaa? :)
Odota, että korona loppuu ja ihmiset ovat taas liikkeellä tapahtumissa jne. Eipä tässä oikein muita vaihtoehtoja ole kun minkäänlainen hengailu missään ei ole suotavaa.
Varaudu nyt kuitenkin siihen ettei sitä kumppania koskaan löydykään. Ei vain kaikilla ole samoja mahdollisuuksia kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko osoitetta antaa? :)
Ei valitettavasti. Kunhan vain totesin, että jos itse blokkaa pois parhaat mahdollisuudet löytää kumppani, homma on todellakin vaikeaa. Moni toivoo löytävänsä vaikkapa jonkun kaverin kaverin, mutta harvassa on tällaiset pariskunnat.
Ala harrastaa jotakin itseäsi kiinnostavaa asiaa. Useimmat heilani olen löytänyt harrastuksista. Tässä on vain se, että siitä harrastuksesta pitää sitten oikeasti olla kiinnostunut. Muut vaistoavat metrien päähän, jos on tullut harrastukseen vain seuranhaku mielessä. Useimmista olisi varmaan esimerkiksi mies, joka on tullut ompeluseuran tapaamiseen tai nainen, joka on tullut autokerhoon vain parinhakumielessä aika turn off.
Suosittelen erityisesti paritanssiharrastusta, jos se vain sinua kiinnostaa.
Onnea matkaan! :)
Ap harrastaa toki muutakin kuin salia: golf, uutena vaellus, mutta eipä vaan sielläkään ole tullut ketään mielenkiintoista vastaan. Harkitsen jo Tinderiin paluuta vaikka se ei houkuttele
Et kertonut itsestäsi mitään, joten vaikeaa antaa neuvoja. Millainen olet, millaisista asioista pidät ja millaisen elämän haluat? Millaiset kriteerit sinulla on kumppanille? Missä päin Suomea asut? En esim. neuvoisi bisneshenkilöä menemään baariin tai vain luonnossa viihtyvää ammattikalastajaa kaupungin kulttuuritapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut itsestäsi mitään, joten vaikeaa antaa neuvoja. Millainen olet, millaisista asioista pidät ja millaisen elämän haluat? Millaiset kriteerit sinulla on kumppanille? Missä päin Suomea asut? En esim. neuvoisi bisneshenkilöä menemään baariin tai vain luonnossa viihtyvää ammattikalastajaa kaupungin kulttuuritapahtumiin.
Työssäkäyvä 44v nainen, 3 lasta, joista kaksi täysi-ikäistä ja nuorin eskarissa. Nuorin on isällään vuoroviikoin. Tykkään kaikenlaisesta liikunnasta, kokkailusta, viihdyn hyvin kotona, eli baareissa en jaksa enää juosta. Asun pk-seudulla. En kaipaa yhteenmuuttamista tms heti vaan haluan katsoa rauhassa miltä homma vaikuttaa. Tykkään myös tavata ystäviä ja toivon että miehelläkin olisi omia harrastuksia ja ystäviä. Ihan normaalia aikuisten välistä suhdetta siis etsin.
Moi, AP! Olen kaikin puolin kelvollinen mies, mutta en ole deittisovelluksissa enkä käy baareissa. Olen nytkin kotona, tule noutamaan ;)
`Näyttävästi et oikeasti halua edes kumppania kun kaikkeen olet noin negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Moi, AP! Olen kaikin puolin kelvollinen mies, mutta en ole deittisovelluksissa enkä käy baareissa. Olen nytkin kotona, tule noutamaan ;)
Oltaiskohan eka Vauva-palstalla tavannut pariskunta? :D
Kopioin kommentin, jonka kirjoitin tänään toiseen ketjuun ja löysin vielä:
En lakkaa kannustamasta tutustumaan uusiin ihmisiin muualla kuin deittisovelluksissa. Laajentamaan verkostoja, kasvattamaan ystävä- ja tuttavapiiriä. Tutustuin itse kuluneella viikolla jälleen kolmeen uuteen ihmiseen, kahteen naiseen ja yhteen mieheen. Perheellisiin, mutta parisuhteessa olen itsekin enkä hakemassa miestä. Mutta JOS olisin sinkku, minulla olisi jälleen kolme uutta tuttavaa, joiden kautta voisi tulevaisuudessa tulla tilaisuus tutustua jälleen uusiin ihmisiin, ja ehkä heistä joku olisi sinkku.
Tapasin oman puolisoni "verkostojen" kautta eli tutustuin naiseen yhteisen kiinnostuksen kohteen merkeissä ja hän aikanaan järjesti minulle tapaamisen tuntemansa sinkkumiehen kanssa. En usko, että olisimme muuten koskaan tavanneet. Tottakai oli mieletön tuuri, että meillä kemiat kohtasivat, mutta olihan meillä vähintään yhtä suuri todennäköisyys niiden kohtaamiseen kuin jossain Tinderissä, koska yhteinen ystävämme oli jo miettinyt, että koska meillä on tietyt yhdistävät asiat niin potentiaalia on jopa parisuhteeseen.
Rupeat harjoittamaan magiaa ja teet operaation, jossa pyydät itsellesi sopivaa kumppania. Ainoa jäljelle jäävä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltaiskohan eka Vauva-palstalla tavannut pariskunta? :D
No mikä ettei! ;)
Sama juttu, työpaikallakaan ei ole yhtään naista ja kaikki joita tapaan työni ohessa ovat minua 10 - 20 v vanhempia. Salilla olen muutamaan kertaan vääntänyt juttua ja lopulta kysynyt ulos, mutta tuloksetta. Vähän on jäänyt sellainen vaikutelma, että salilla naista lähestyvää miestä pidetään outona pervona. Minua ei kyllä haittaisi, jos salilla nainen kysyisi vaikka ulos, mutta näyttävät vain katselevan etäältä.
Tällä aktiivisuustasolla kyllä taidan jäädä yksin mutta sekin on ihan ookoo.