Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette aio ottaa koronarokotetta, tulkaa ilmoittautumaan tähän ketjuun

Vierailija
07.02.2021 |

Kertokaa myös, miksi ette ota sitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ota. Olen ottanut selvää kyseisistä rokotteista, ja huonolta kuulostaa. Lääkärit ympäri maailmaa varoittavat niistä. Valtamedia laulaa rokotevalmistajien laulua, kuten myös THL. Totuus on aivan toisenlainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo testattu tarpeeksi ja oon saanut sivuoireita aiemmista "pakollisista" rokotuksista, mm. ihottumaa ja kuumetta. 

Vierailija
4/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, olen raskaana. Tosin muutenkin kyllä epäilyttää kyseiset rokotteet, kun ne on tehty niin nopeasti eikä niistä ole kovin pitkää tutkimustietoa.

Vierailija
5/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Liian vähän tietoa rokotteen todellisista haittavaikutuksista. Muutenkin mun mielestä alusta asti korona on ollut median ja yöireagoinnin tuottamaa hysteriaa, jossa tulkitaan luvut pahimman, eli juuri sen eniten klikkejä tuttavan otsikon mukaan. Esim. Miksi ei raportoida päivittäin lukua kuinka moni on selvinnyt ilman kuolemaa tai tehohoitoa.

Jääköön etelänmatkailu, oma terveys tärkeämpi.

Vierailija
6/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sen ehkä syksyllä jos ei mene jouluun

Vierailija
7/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvittänyt asiaa googlettelemalla tosi ahkerasti ja löytänyt tosi päteviä lähteitä, kuten esim. keskustelupalstoja ja eri nettisivuja, joissa on varoiteltu rokotuksista.

Vierailija
8/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan sitten kun sen saisi

Vierailija
9/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota. Ellei sitten tule pakolliseksi.

Vierailija
10/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotusvuorossa ehkä joskus joulukuussa, joten päätän rokotteen ottamisesta vasta silloin. Siihen mennessä kun on kertynyt jo riittävästi tietoa rokotteen vaiutuksista....sekä hyvistä että huonoista. 

Vierailija
11/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vaikka tulisi pakolliseksi. Ihan absurdia että koronaan pandemian varjolla saatiin menemään läpi rokote, jota ei olla 20 vuoteen onnistuttu kehittämään. Suosittelen lukemaan korona rokotusten historiasta. Tämä on yksi iso ihmiskoe ja minä en siihen osallistu.

Vierailija
12/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota vaikka tulisi pakolliseksi. Ihan absurdia että koronaan pandemian varjolla saatiin menemään läpi rokote, jota ei olla 20 vuoteen onnistuttu kehittämään. Suosittelen lukemaan korona rokotusten historiasta. Tämä on yksi iso ihmiskoe ja minä en siihen osallistu.

Samaa mieltä! Kannattaa lukea asiasta mm. täältä:

-

-

-

Sekä täältä:

-

-

-

Vierailija
13/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

-

-

Sekä täältä:

-

-

-

Älä viitsi pelleillä. On niitä ihan todellisia lähteitä olemassa. Alla lueteltu parhaat:

- mutu

- kavereiden mutu

- AV

- redditt

Vierailija
14/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä asiaa sitten kun oma aika tulee rokottamiselle. Nyt olen vielä kielteisellä kannalla,

Vierailija
15/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuntuu että elän ihan eri todellisuudessa kuin muut. En näe tässä flunssassa mitään erikoisempaa kuin muissakaan.

Vierailija
16/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tehnyt päätöstä otanko vai en, mutta tällä hetkellä epäilyttää:

- tuntuu, että kehitetty liian nopeasti ja ei ole tietoa mahdollista haitoista

- jos virus alkaa muuntautua enemmän ja nyt olemassa olevat rokotteet eivät siihen tehoa, niin onko rokottaminen ihan turhaa.

-mahdollinen allerginen reaktio mietityttää

Vierailija
17/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rokote on kehitetty _liian nopeasti_, enkä usko, että valtavien satsaustenkaan avulla on tarpeeksi tutkittu koko rokotetta.

2. Joillakin on jo todettu vakaviakin sivuoireita, vaikka niitä ei ole vielä todettu kai niin kauheasti.

3. Rokote ei ole se, mikä yksinään "pelastaa ihmiskunnan", eli silti pitäisi pitäytyä jatkamaan rajoituksia ja suosituksia mitkä mielestäni pitäisi laittaa pakollisiksi. Hum, pakollisiksi.

Pakko nyt vielä loppuun sanoa, ihan piruuttani, että oon ihan v#### kyllästynyt koko koronaan. En oikeesti ymmärrä miksei kouluja laiteta et etään, pakoteta käyttää maskeja ja käsidesiä ja/tai hanskoja apteekeissa ja Kaupoissa, laiteta rajat täysin kiinni ja sallitaan vain työmatkaliikenne ja tavarankuljetus, laiteta pubeja ym kiinni, ja aina tarvitsee olla _todella hyvä syy_ miksi kuljet ulkona. Sallittaisiin vain kaupassa ja muilla tärkeimmillä asioilla käynti.

Jos sulla ei ole hyvää syytä, vaan huvinvuoksi tuolla menet niin sakko tai joku huomautus, jospa menis perille kuin vakava asia tää on.

Että voi ärsyttää ku yrität pitää maskia ja kaikkea, mutta eräät elää jossain pilvilinnoissa ja vähät välittävät muiden terveydestä.

Jos muhun iskee korona ja joudun teholle, niin nää prkl välinpitämättömät saa koko hoidon maksaa. (joo joo, ite maksan älkää ny suuttuko, ja ottako tosissanne.)

Vierailija
18/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

-

-

Sekä täältä:

-

-

-

Älä viitsi pelleillä. On niitä ihan todellisia lähteitä olemassa. Alla lueteltu parhaat:

- mutu

- kavereiden mutu

- AV

- redditt

Virallisilta sivuilta sensuroidaan nopeasti. Miksi jos kerran rokotekriittiset ovat väärässä?

Ja muistakaa jos otatte rokotteen tänä vuonna, plette juridisesti osa testiryhmää eli korvauksia mahdollisista haittavaikutuksista ei ole tulossa :)

Vierailija
19/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen vain silloin, kun saan ottaa valokuvan rokotepullosta ja minulle annetaan paperi, jossa lukee, että saan kohtuulliset korvaukset jos jotain pahaa sattuu tapahtumaan.

Vierailija
20/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, eikä mies eikä meidän 4 lasta.

Pelkään haittavaikutuksia.

En ota riskiä, että pilaan lasten loppuelämän, liikaa kauhujuttuja sikainfluenssarokotteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän