Sinkut paljaana, naisille on todella kova paikka olla ilman meikkiä??
Miesten on siedettävä omaa lärviään koko elämänsä ajan.
Kommentit (17)
Erittäin pieni vähemmistö. Mutta harvemmin "miehet" meihin harmaavarpusiin kiinnittää huomiota.
Mies voi kasvattaa parran, sillä saa naaman melkein puoliksi piiloon jos on hyvä parrankasvu.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi kasvattaa parran, sillä saa naaman melkein puoliksi piiloon jos on hyvä parrankasvu.
Testosteroniton siloposki ei tuotakaan voi tehdä.
Niin miehet on joka päivä niin rohkeita et kulkee ilman meikkiä.
Varsiniin nuorempana kun vielä finnejä ilmestyi naamaan niin sitä oli vaan kestettävä.
Mä olen usein miettinyt, et jos naiset ei voisi käyttää meikkiä lainkaan, niin miten maailma ehkä muuttuis. Koska moni nainen tipahtais jostain ysistä kuutoseksi. Se muuttais valtasuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvatkin kasvavat tuuheammiksi. Miehillä on myös paksumpi ja vähemmän herkkä iho ja täten vähemmän iho-ongelmia kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen usein miettinyt, et jos naiset ei voisi käyttää meikkiä lainkaan, niin miten maailma ehkä muuttuis. Koska moni nainen tipahtais jostain ysistä kuutoseksi. Se muuttais valtasuhteita.
Miehet on hyvännäköisiä luonnostaan. Se on aika etu. Se puuttuu lähes kaikilta naisilta. Harva nainen taas ketä pidetään kaunottarena, on samantason kaunotar ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, hyvä kroppa/hoikkuus kuitenkin on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvatkin kasvavat tuuheammiksi. Miehillä on myös paksumpi ja vähemmän herkkä iho ja täten vähemmän iho-ongelmia kuin naisilla.
No höpö höpö. Pojilla on teineinä pahemmat aknet, kuin tytöillä.
Eikä niiden iho aikuisenakaan yhtään vähemmän herkkä ole. Eivät vain pilaa sitä meikeillä ja kemikaaleja täynnä olevilla voiteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tinder mihin voi laittaa vain naturelleja kuvia. Ei meikkiä, ei hiusväriä.
Miehet näyttäisi samalta, kuin ennenkin. Säilyisi saman tasoisina. Me naiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on hyvännäköisiä luonnostaan. Se on aika etu. Se puuttuu lähes kaikilta naisilta. Harva nainen taas ketä pidetään kaunottarena, on samantason kaunotar ilman meikkiä.
Niin, koska olemme tottuneet näkemään miehet ilman meikkiä. Ja odottamaan “kaunottarilta” meikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on eläinmaailmassakin. Uros on komea ja värikäs ja upea turkki/höyhenet, naaras vaatimattoman näköinen.
Sillä on biologinen tausta siis. Sillä lähes kaikissa lajeissa ”naaras valitsee”, ja koiraan tehtävä on näyttää upealta.
Ihmisillä tämä on kulttuurin myötä vinksahtanut eli ihmisnaaraat kilpailevat vaatteilla/meikeillä/koruilla/hiuksilla/laukuilla.
Onneks nykyään voi kulkea maski naamalla joka paikassa niin ei näy kuinka paha akne mulla on poskissa ja nenässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on eläinmaailmassakin. Uros on komea ja värikäs ja upea turkki/höyhenet, naaras vaatimattoman näköinen.
Sillä on biologinen tausta siis. Sillä lähes kaikissa lajeissa ”naaras valitsee”, ja koiraan tehtävä on näyttää upealta.
Ihmisillä tämä on kulttuurin myötä vinksahtanut eli ihmisnaaraat kilpailevat vaatteilla/meikeillä/koruilla/hiuksilla/laukuilla.
Ei ole ihme, että jopa 50+ sutjakka herrasmies tyköistuvassa asussaan on kuumaa kamaa nuorten naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Pojilla on teineinä pahemmat aknet, kuin tytöillä.
Eikä niiden iho aikuisenakaan yhtään vähemmän herkkä ole. Eivät vain pilaa sitä meikeillä ja kemikaaleja täynnä olevilla voiteilla.
Höpö höpö vain itsellesi. Ihan tieteellinen fakta on, että pojilla on paksumpi iho. Totta kai naisten ohuempi iho on herkempi, kärsii helpommin punoituksesta ja ryppyjä tulee herkemmin. Pojilla voi toki olla paha akne teininä, mutta ei ketään kiinnosta, jos miehillä on vähän rosoisuutta naamassa aikuisena. Naisilta taas odotetaan täydellistä, tasaisen väristä ja sileää ihoa. Sellainen on vaikea saavuttaa jo ihan biologisten ominaisuuksien takia. Miehet pääsevät helpommalla. Ja se parta tosiaan piilottaa puolet naamasta, vaikka olisikin arpia.
Ei kai kukaan oo miehiä kieltäny meikkaamasta jos ei naama miellytä. Meikkejä saa ostaa kuka vaan