Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet jyllää: viimeisimmät kuukautiset alkoi uudenvuodenaattona 31.12.2020 ja sen jälkeen ei ole ollut

Vierailija
07.02.2021 |

Niinköhän ne jäivät tykkänään nyt pois? Olen 52 v.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä tää sun blogi, milloin tulee seuraava päivitys?

Vierailija
2/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli aamukahvin jälkeen löysähkö uloste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi tehdä vielä näyttävän paluun. Niin mulle kävi.

Vierailija
4/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mullakin oli. Kuukautiset jäivät pois, eivätkä koskaan enää palanneet, ihan säännöllinen kierto oli aina ollut, ei pidentynyt tai lyhentynyt sitä ennen, ei vuotohäiriöitä ollut. Siitä on aikaa nyt 6 vuotta. Olin silloin 51-vuotias.

Vierailija
5/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lopussa useitakin 2-3 kk taukoja. Nyt ei ole ollut 10 kuukauteen, mutta vissiin ei voi huokaista täysin vieläkään.

Vierailija
6/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulee juuri silloin, kun vähiten odotat. Ja kuten joku jo aiemmin totesi, näyttävästi.

Vierailija
7/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee juuri silloin, kun vähiten odotat. Ja kuten joku jo aiemmin totesi, näyttävästi.

Yksi vastaaja kertoi, miten kuukautiset olivat jääneet pois kertaheitolla. Onko se siis harvinaista?

Vierailija
8/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuosta 6kk:n tauko ja sit yhdet kahden viikon "häränkurkku" kuukautiset. Sen jälkeen ei mitään.

Vierailija
9/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet alkavat, kun kuukautiset ovat olleet vuoden poissa.

Vierailija
10/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuukauden taukoja ja sitten jättivuoto. Ei kiva.

Vierailija
11/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuosta 6kk:n tauko ja sit yhdet kahden viikon "häränkurkku" kuukautiset. Sen jälkeen ei mitään.

Apuva! Mulla on muutenkin ollut suht runsaat kuukautiset. Pitää kuljettaa vissiin vaippoja käsilaukussa! En jaksa sidettäkään pitää kuukausitolkulla jatkuvasti Ap

Vierailija
12/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin gynellä kun oli ollut about puoli vuotta pois. Ultrasi ja totesi, että tarve on tyhjentää. Sain keltarauhashormonipillereitä ja avot mikä vuoto alkoi. Ei eläissäni ollut sellaista häränkurkkuvuotoa mitä silloin, vaikka nuorena runsaasti vuotikin. Tietysti julkisella paikalla alkoi, onneksi selvisin huomiotta vaatteiden värin jne ansiosta enkä ehtinyt kauppaan saakka, olin vasta pihassa menossa sisään ja kaikki siis läpi ekasta hulahduksesta. Ei edes iso vaippa olisi pidättänyt.

Vierailija
13/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeksi marraskuussa. Ikää 48v. Tosin pohdin voiko voimakkaasti liikatoiminalle mennyt kilpirauhanenkin aiheuttaa tällaisen katkon.

Vierailija
14/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi h..tti! Miten pärjäsitte työpaikalla tuon kammovuodon kanssa?!

Vierailija
15/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimeksi lokakuun lopulla. Ikä 49 v.

Vierailija
16/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui kuukautiset kerrasta poikki systeemillä ollessani 44vuotias. Tuohon saakka kierto oli säännöllinen, vuodot ihan normaalit.

Kuumat aallot edelleen harmina. Hormonikorvaushoitoa en voi aloittaa aurallisen migreenin vuoksi.

Vierailija
17/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hyvin niukat kuukautiset viimeksi maaliskuun puolivälissä 2020, joten nyt jännitän tuleeko vuosi täyteen. Olen 55-vuotias. Aika vähillä oireilla olen selvinnyt tähän mennessä, muutama kuuma aalto on ollut ja nekin melkein tervetulleita, koska yleensä palelen koko ajan.

Vierailija
18/18 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo useamman vuoden lyhentynyt hieman kierto, ja viime syksyn ajan entisestään. Ne ovat kuitenkin tulleet säännöllisesti. Nyt on kuitenkin jo 43 päivää viimeisten kuukautisten alkamisesta. Olen tehnyt kaksi raskaustestiäkin, kun ei voi tietää. Tuntuu vanhalta, vaikka haluaisinkin eroon kuukautisista. Tekisi mieli laitattaa hormonikierukka, jotta pysyisin vireänä, mutta minulla on aknetaipumus.

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi