Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako herkkä ja taiteellinen heteromies supernaisellisen naisen?

Vierailija
07.02.2021 |

Meneekö tämä miehillä samalla tavalla kuin naisilla?

Jos nainen on äijä niin miehen pitää olla vielä äijempi. Esim. lihaksikas bodarinainen haluaa bodarimiehen.

Jos miehellä on feminiiniseksi miellettyjä ominaisuuksia pitääkö naisen olla silloin näissä miestä parempi? Jos miehelle esim. tyyli ja pukeutuminen on itselleen tärkeää, pitääkö naisenkin olla tyylikäs?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Vierailija
2/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Höh :( minulla on heikkous taiteellisiin ja tyylikkäisiin "kauniisiin" miehiin mutta näin se taitaa olla. Tavallisille perusäijille kelpaan mutta olen kai liian arkisen näköinen näille taiteellisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai jokaisella herkällä ja taiteellisella ole täsmälleen samaa mieltymystä.

Omassa tuttavapiirissäni on herkkiä, taiteellisia ja (nuorena) kauniita miehiä, joiden tyttöystävät/puolisot ovat ihan tavallisia. Useissa pareissa se mies on "kauniimpi" kuin nainen.

Oma poikani kuuluu varmaan ap:n kuvaamaan luokkaan. En tietenkään hänen syvimpiä ajatuksiaan tiedä, mutta mitä on kertonut, niin pitää naapurintyttölookista. Söpöistä tytöistä. Tälläinen herttainen ja iloinen tyttö oli edellinen tyttöystäväkin. Erityisesti on sanonut, että ei pidä yliseksikkäistä tyrkyistä.

Vierailija
4/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkkä ja taiteellinen mies. Arvostaa selkeästi tyyliä, ja hyväksyy kyllä mut myös kun ollaan esim. rymykamppeissa metsässä (muu ei toimisikaan), mutta ilahtuu ja kehuu kauniisti kun lähdetään jonnekin ja olen vähän laittautunut. Kiinnostumisen kannalta oli kai aika tärkeää, että olen esteetikko itsekin.

Vierailija
5/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millaisia naisia on tarjolla. Usein supernaiselliset voivat olla vaativia ja materialistisia, joten sellaiset tuskin tutustuttua kiinnostavat. Oma puolisoni on herkkä, rauhallinen ja taidealalta. Olen huumorintajuinen, ahkera ja akateemisesti koulutettu. Ulkonäkö on vähän samaa hymyilevä naapurintyttö -kategoriaa kuin hänen edellisetkin ihastuksensa, vaikkei itse ollut asiaa niin ajatellut.

Vierailija
6/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Paljon on sellaisiakin herkkiä miehiä, jotka kaipaavat topakkaa, toimeliasta ja maskuliinista naista kumppanikseen. Siis luonteen puolesta, ulkonäkömieltymykset sitten erikseen.

Vierailija
7/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää olla naisessa kauneutta ja herkkyyttä, mikä heijastuu kaikkeen ja vetoaa. Poikatytöt, eikä tavallisetkaan naiset ole koskaan innostaneet millään tavoin, vaan ulkoisesti pitää olla sellaista sisältä kumpuavaa vauefektiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi