Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko partiohuivit maksullisia? Maksavatko erikseen jos liittyy partioon?

Vierailija
06.02.2021 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin ostettiin itse. Ei maksa paljon. Pian ostettiin myös sudaripaita, jokusen vuoden päästä oikea paita ja vyö. Merkkimaksut vuosittain. Mlnenlaista tarviketta otsalampusta riippumattoon. Leiri ja kisamaksut.

Silti partio on yksi halvimmista harrastuksista. Tukeakin mahdollista saada.

Vierailija
2/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örmph!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partio maksaa kondomit, ei tarvitse itse kustantaa.

Vierailija
4/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi pitää ostaa itse, mutta se ei maksa paljon. Lippukuntien välillä on iso ero muiden hankintojen osalta. Lippukunnassa, johon oma lapseni kuuluu ei ole pitänyt tehdä muita hankintoja. Lapselle on kuitenkin ostettu otsalamppu ja huppari, johon voi ommella merkit. Merkit ei maksa erikseen. Ystävän lapsi on eri lippukunnassa ja alusta asti on vaadittu partiopaidat yms. ja jokaisesta merkistä pitää maksaa.

Vierailija
5/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista!

ap

Vierailija
6/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huivi pitää ostaa itse, mutta se ei maksa paljon. Lippukuntien välillä on iso ero muiden hankintojen osalta. Lippukunnassa, johon oma lapseni kuuluu ei ole pitänyt tehdä muita hankintoja. Lapselle on kuitenkin ostettu otsalamppu ja huppari, johon voi ommella merkit. Merkit ei maksa erikseen. Ystävän lapsi on eri lippukunnassa ja alusta asti on vaadittu partiopaidat yms. ja jokaisesta merkistä pitää maksaa.

Kuinka paljon esim. huivi maksaa?   Riippuu tietenkin lippukunnasta mutta n. keskimäärin?

Vierailija
7/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon esim. huivi maksaa?   Riippuu tietenkin lippukunnasta mutta n. keskimäärin?

En ole edellinen kirjoittaja mutta olikohan 10/15€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan