Onko ihmiset oikeasti niin tyhmiä ja ilkeitä, kuin tällä palstalla
Antavat ymmärtää? Tosielämässä ei vastaavaa onneksi kohtaa. Vai onkohan mulla vaan hyvä tuuri, mukava ja fiksu perhe ja suku, ystävät, tuttavat ja työkaverit.
Kommentit (37)
Samaa mietin. Täällä on ihan älytöntä, empatiakyvytöntä jengiä. Ehkä tulevat tänne purkaan pahaa oloaan.
Tyhmiä kyllä ja sisimmässään ilkeitäkin kyllä. Näin uskon.
En ole ikinä ainakaan tavannut vastaavia ihmisiä mitä täällä kommentit monesti on.
M38
Siis todellakin tänne kirjoittaa kaikkien uusavuttomimmat tyypit.
Ei, vaan täällä sanotaan suoraan se mitä sulle ei kehdata kasvokkain sanoa. Katso vain omia valintojasi, niin ymmärrät,,,,,
Kyllä. Osa on typeriä netin ulkopuolellakin ja osa taas laskee naamionsa vasta kun astuvat tänne kirjoittamaan. Loppu osa on sitten niitä jotka ovat suhteellisen normaaleja ja heidän käytös täällä tai sen ulkopuolella ei eroa mitenkään.
Ihan yhtä kamalia ovat, eivät näin suoraan, mutta sisimmässään kyllä. Jos kirjoittaa kuraa täällä, myös ajattelee sitä kuraa, vaikka ei sitä suustaan päästäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Täällä on ihan älytöntä, empatiakyvytöntä jengiä. Ehkä tulevat tänne purkaan pahaa oloaan.
Ei kun hankkimaan parempaa oloa naureskelemalla muiden vaikeuksille, tai sitten vaan päästämään ilmoille meheviä tRRRollauksia.
Yleensä ihmisten ongelmat ovat seurausta OMISTA valinnoista.
Esimerkki: akka valittaa laiskaa ukkoa ja työmääräänsä.
Tosielämässä ei kehdata sanoa että omapa on vikasi, ei ole kukaan ole pakottanut.
Täällä sanotaan suoraan että jätä se sika...
No niin, ette pettäneet taaskaan te muutama vakkariv****ilija.
Jos kysyy tyhmiä, saa tyhmiä vastauksia.
Politiikka-aloitukset taas ovat niin pahasti pietari-trollien saastuttamia jottei mitään poliittista voi ottaa täällä vakavasti.
Toivottavasti ei. Itsekin kuulostan kärkkäämmältä tällä palstalla, koska näen paljon niin typerää settiä ettei siihen edes kannata vastata kovin ystävällisesti.
Välillä olen jopa järkyttynyt siitä, millaista tekstiä ihmiset pystyvät näppäimistöön suoltamaan. Siis ihan oikeasti tosi vihamielistä, julmaa, korutonta ja näköalatonta puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä kamalia ovat, eivät näin suoraan, mutta sisimmässään kyllä. Jos kirjoittaa kuraa täällä, myös ajattelee sitä kuraa, vaikka ei sitä suustaan päästäisikään.
Olen samaa mieltä, että jos kirjoittaa jotain tyyliin "kaikki x-ihmiset pitäisi tappaa" (tai vähemmän radikaalia mutta pahansuopaa kuitenkin) muka trollatakseen, ei voi olla kovin mukava ja tasapainoinen ihminen.
Jos taas vastaa tuollaisiin juttuihin ilkeämmin kuin ehkä oikeassa elämässä, se taas on mielestäni eri juttu. Täällä kärjistyy kaikki verrattuna livekeskusteluun, mutta kaikki kärkkäästi puhuminen ei ole yhtä pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan täällä sanotaan suoraan se mitä sulle ei kehdata kasvokkain sanoa. Katso vain omia valintojasi, niin ymmärrät,,,,,
Mitä? Ei minun valinnat tuota kenellekään harmia ja ei niitä kukaan kommentoi. Enkä edes valita muille asioistani, olin poikkeuksellisen tyytyväinen ihminen.
Jep. Ei normisti kukaan sano sulle suoraan asioita, mitä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
No niin, ette pettäneet taaskaan te muutama vakkariv****ilija.
Ole hyvä! 😊
Tuskin on, kunhan esität. Sulle ei vaan kehdata tosielämässä sanoa suoria sanoja.