Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kohdassa painonvaihtelu näkyy sinussa ensimmäisenä? (Lauantai-illan kysymyksiä)

Vierailija
06.02.2021 |

Laihtumisen yleensä huomaa siitä, että esimerkiksi housujen vyötärö alkaa tuntua väljältä. Minä olen viettänyt viime kuukaudet löysissä ja joustavissa vaatteissa, enkä ole liiemmin kiinnittänyt huomiota ulkonäkööni. Yhtenä iltana omat käteni näyttivät jotenkin oudoilta, ja hetken mietittyäni huomasin, että sormeni olivat laihtuneet!

Onko teillä jokin epätavanomainen kohta, jossa laihtuminen tai lihominen näkyy ensimmäisenä? Ei siis tunnu, vaan näkyy?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien ulkosyrjällä. Muhkurat ilmestyy heti, jos painoa tulee pari kiloa lisää

Vierailija
2/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan vaan poskiin kertyy kilo kunpaankin ennen kuin lihon muualta. Sitten rintakehään ja hartioihin, muutun jotenkin muhkuksi. Sitten vyötärö ja ihan viimeiseksi lantio ja jalat. Ei mikään imarteleva järjestys ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa näkyy. Kaksari tulee heti parin kilon lihomisen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö on ensimmäinen

Vierailija
5/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamassa näkyy. Kaksari tulee heti parin kilon lihomisen jälkeen.

Kaksoisleuka on kyllä kummallinen rakenne. Eräällä miespuolisella kaverillani on todella kova fyysinen kunto ja kaksoisleuka. Yhtenä kesänä hän pyöräili itsensä hyvin hoikaksi ja melkein kadotti kaksarinsa. Painonvaihtelu siis näkyy kaikkialla muualla paitsi leuan alla.

Ap

Vierailija
6/7 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha pömpöttaa ensiksi kun lihon. Laihtuminenkin kyllä näkyy ensin vatsassa.

Vierailija
7/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy lihominen ensin reisissä. Laihtuminen näkyy toki siinä, mutta myös kyljissä ja rintakehällä.