Tässä ketjussa luetellaan paikkoja/tilanteita, joissa aikuiset käyttäytyvät tyypillisesti kuin lapset
Kommentit (30)
Yhditystoiminta :D. Jos ei saa tahtoa läpi, poljetaan jalkaa ja itketään, lopulta haukutaan kaikki muut.
Kun pitää jonottaa. Tai itse asiassa lapset osaa sen, aikuiset ei.
Pikkujouluissa sitä humalaisten polveilevaa tarinointia kuunnellessa tulee mieleen nelivuotias.
Ap, onko tämä nyt tarkoitettu AMK-tutkinnon omaavien lynkkausketjuksi?
Ja vastaus, ilmaisten ämpärien jako.
Tämä palsta. Kannellaan ylläpidolle, milloin mistäkin, kun kaikki ei leiki kuten MINÄ tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Yhditystoiminta :D. Jos ei saa tahtoa läpi, poljetaan jalkaa ja itketään, lopulta haukutaan kaikki muut.
Hahhah, tää on niin totta.
Kun puhutaan politiikaasta. Kiistellää asioista mistä ei ees tiietä mitää ja sit itkettää jollekulle kui toine ei ollukkaa samaa mieltä vaa uskalsi tingata vastaan.
Saadessaan ja saatuaan selville puolison pettäneen. Tai avioerotilanne. Kaikki järkevä ja aikuismainen käytös katoaa ja taannutaan tinttaavaksi ja jankkaavaksi lapseksi.
Kohdatessa samaa puolta katua tai tietä kävelevän jalankulkijan.
Pallomeressä! :D Yksikää aikuinen ei voi käyttäytyy arvokkaasti ja aikuismaisesti pallomeres. :D
Avioeron harkintavaiheessa ja omaisuuden ositustilaisuuden aattona puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko tämä nyt tarkoitettu AMK-tutkinnon omaavien lynkkausketjuksi?
Ja vastaus, ilmaisten ämpärien jako.
Itse asiassa lapset leikkii paljon nätimmin ämpäriensä kanssa hiekkalaatikolla, kuin aikuiset niitä ilmaisia ämpäreitä jonottaessa...
Kun ilmaiset ämpärit loppuvat juuri kun olisi ollut oma vuoro.
Alennusmyynnit, paitsi ettei niin huonosti käyttäydy kuin aniharvat lapset. Anteeksi lapset tämä oli raakaa lapsia kohtaan.
Ruotsinlaivalla, erityisesti buffetissa.