Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyen suhteen vakavoituminen

Vierailija
06.02.2021 |

Olen toivottoman ihastunut mieheen, jonka kanssa on ollut tovin aikaa seksisuhde. Hiljattain on tuntunut siltä, että omat tunteet syventyvät ja en voi sille mitään. Mies kutsuu minua viesteissään ihanaksi ja on käyttänyt seksistä puhuessaan sanaa rakastelu. Miten on, tulkitsisitteko tämän sellaisena, että mies ajattelee tässä olevan jotain syvempää, vai onko ihan yleistä puhua noin jollekin, jonka kanssa haluaa vain fyysisen suhteen? En halua pilata tätä painostamalla miestä kysymyksillä. Miehellä on historiassaan takana pitkiä suhteita kuten minullakin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kuule jumaliste tiedä

Vierailija
2/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytsuhde = vapaa tapailemaan muitakin?

Pahalta näyttää. Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, olisi häntä jo häirinnyt ajatus sinusta muiden kanssa. Kannattaa lopettaa suhde ennen kuin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua pilata tätä painostamalla miestä kysymyksillä."

Suuri syy miksi ei syvene. Ei tunteista puhuminen ole painostamista. Ei suhde mene puhumisesta pilalle.

Miehet ovat kiinnostuneet ja haluavat vakavan suhteen itsevarman naisen kanssa. Jos olet alistuvat tai kaikki on ok, typpinen, ei arvosta sinua.

On ok kertoa mita kokee ja sanoa ettei tulevaisuutta voi arvata, antaa asialle tilaa.

Jos mies sanoo ettei halua kuin satunnaista hupia niin sitten selkisi sekin. Kaikki voi muuttua tottakai.

Vierailija
4/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä olen tuota lepertelyä kuullut ihan seksisuhteessakin, joka sitten lopahti kun löytyi uusi nainen. Kuuluuhan se lepertely minusta asiaan seksisuhteessakin, voin itsekin sanoa toista ihanaksi. En kai minä muuten hänen kanssaan sängyssä toistuvasti olisi.

Vierailija
5/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole muita miehiä ja mies on tietoinen siitä. -Ap

Vierailija
6/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko varma ettei miehellä ole muitakin naisia?

Vierailija
7/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en ikinä edes alkaisi kevyeeseen fwb juttuun jos nainen kelpaisi mulle parisuhdemielessä.

Toivon että teillä on toisin mutta usein mies alkaa fwb juttuun itseään matalatasoisemman naisen kanssa.

Omantasoisten kanssa yritetään jo alusta alkaen parisuhdetta.

Vierailija
8/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa teidän tapauksesta. Minulla on myös seksisuhde erääseen mieheen. Tavatessa on monesti hyvinkin läheistä. Jos nukutaan yö yhdessä, ottaa hän kainaloonsa. On joskus maininnut, että tykkään susta jne. Mietin välillä myös, onko kuitenkin kiintynyt minuun, vaikka ei ole suoraan sanonut. En ole kuitenkaan suoraan kysynyt. Kun minulle riittää tämäkin. Hänellä on kuitenkin välillä myös muitakin. Ja minulla myös. Välillä vaikuttaa kyllä olevan hieman mustis. Mutta sinun tapauksessa koittaisin ottaa selvää. Jos ei muuten, niin suoraan kysymällä.

Vierailija
9/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehet onnistuneet löytämään itselleen hyvät tyydyttimet. Naisia jotka uskaltaa antaa, mutta jotka ei uskalla kertoa tunteistaan ja toiveistaan ja joilla ei ole ystäviäkään keltä kysyä. Voi että kun saisi jonkun siivoamaan samalla taktiikalla. Sanoisi pari kaunista asiaa, "kun sä olet siinä niin hyvä", ja sitten olisi puhdas koti ja voi jatkaa elämää siivoojan häiritsemättä.

Vierailija
10/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kai sitten roikkua toisen petikaverina kun ottaa totuus vastaan ja tuntea pettymystä.

Vierailija
11/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ystäviä keneltä kysyä, mutta joskus haluaa neutraalin näkökulman ja miespuolisilta kavereilta tällaista asiaa on vähän hankalaa kysyä, jos ei halua paljastaa että on tällainen suhde. En halua kaikkia asioitani muutenkaan muiden tietoon. Mies on sanonut, että meillä on tosi paljon yhteistä mikä on ihan totta, olemme molemmat korkeakoulutettuja ja samalla tasolla koulutuksen ja tulotason suhteen. En usko että mies näkisi, että olen alempitasoinen.

-Ap

Vierailija
12/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva puhuisi mielestäni rakastelusta kuitenkaan kenellekään satunnaiselle panolle. En ainakaan itse sanoisi niin, jos en ajattelisi, että on muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän