Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seiskan paljastus sara siepistä

Vierailija
06.02.2021 |

hieman noloa ja kiusallsita keiltämättä... toivottavasti ei saanut rahaa
https://www.como.fi/uutiset/auts-seiskan-kuvapaljastus-sara-siepista-on…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi, ja turha. Jos ne muut ihmiset ovat samassa tietoisesti rakennetussa kuplassa, mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
2/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko selventää mitä tarkoitit kommentillasi

En nimitätin ymmärtänyt höykäisen öläyst¨ä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kyllä noloa koronamannekiinilta. 

Vierailija
4/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vähän on annettu niin voiko vaatia lusikkaa enempää. Sehän on ihan duuni muitten joukossa korona mannekiini.

Vierailija
5/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska on roskalehti, joka koettaa haukkua nyt Sieppiä kaikella mahdollisella kun ensi viikon Iholla jaksoissa tulee selviämään yksi setämiesten keksimä "uutinen". Alkakaa ajatella omilla aivoillanne ja lopettakaa tuollaisen paskan lukeminen.

Vierailija
6/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi itse tästä tilanteesta -oli ollut syömässä ja sitten drinkillä pienessä seurueessa ja paikalla ei juuri muita ihmisiä. Harmitteli, että miksi tämmöisestä pitää nostaa juttu, kun kerran pitää maskia ja myös pitää sen pitämistä tärkeänä. Mutta jostakinhan on jutut lehtiin revittävä, Seiska tässä nimenomaan on latistamassa maskinkäytön tärkeyttä. Onneksi en osta lehteä, enkä lue näitä klikkejä.

Vierailija
7/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi itse tästä tilanteesta -oli ollut syömässä ja sitten drinkillä pienessä seurueessa ja paikalla ei juuri muita ihmisiä. Harmitteli, että miksi tämmöisestä pitää nostaa juttu, kun kerran pitää maskia ja myös pitää sen pitämistä tärkeänä. Mutta jostakinhan on jutut lehtiin revittävä, Seiska tässä nimenomaan on latistamassa maskinkäytön tärkeyttä. Onneksi en osta lehteä, enkä lue näitä klikkejä.

Olenkin miettinyt ketkä käy drinkeillä näinä aikoina.

Vierailija
8/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä olen miettnyt ketkä vetävät älyttömän paniikin eivätkä ymmärrä, että oikein toimimalla voi sitä elämää jatkaa muuallakin kuin omaan kotiin muumioitumalla.

.

Oletko muuten yhtään ihmetellyt, näinä aikoina, kun Jyväskylän kotonn levittäjiksi paljastui vaihto-oppilaat, Savonlinnassa ja Helsingissä sama, Espoossa International Schoolin oppilaat ja Vantaan Viertolassa myös muualta tulleiden jälkeläiset, että oisko tiedottamisessa vielä ehkä puutteita??

Vierailija
9/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska kirjoittaa totuuden. Kertokaa, te hölmöt, kuinka usein Seiska on maksanut korvauksia ja joutunut oikeuteen. Niin, sellaista, se on se älykkyys nyt tarjouksessa Lidlissä, jos menisitte sinne. UGH!

Vierailija
10/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kertoi? Ei ainakaan somessa ole mitään kertonut.

Vierailija
11/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska kirjoittaa totuuden. Kertokaa, te hölmöt, kuinka usein Seiska on maksanut korvauksia ja joutunut oikeuteen. Niin, sellaista, se on se älykkyys nyt tarjouksessa Lidlissä, jos menisitte sinne. UGH!

Just, Lidlin älykyydellä näitä ei oikein voi tajutakaan, olet loistava esimerkki. Suomi ei ole mikään USA jossa kaikki haastetaan oikeuteen. Julkisen sanan neuvoston oikaisuja ja julkilausumia Seiskassa toki on ihan viikottain.

Vierailija
12/12 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska kirjoitti että Sofia ja Stefu meni kesällä naimisiin ja että Sofia otti siivet alleen ja lensi Dubaihin tapaninpäivänä. Milloinkohan se tulee takaisin, onko Seiskassa ollu siitä mitään? Lakkasin itse lukemasta reilu kuukausi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme