Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksitön parisuhde

Vierailija
05.02.2021 |

Olemme olleet yhdessä n.20 vuotta, viimeiset 4 vuotta ilman seksiä. Seksittömyys alkoi pikkuhiljaa, suhteessa oli vaikeuksia mm. miehen rahapeliongelma ja alkoholi. Onko kellään parisuhteen seksi palannut kuvioihin pitkän tauon jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa 10 vuotta yhdessä...

Vierailija
2/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole parisuhde. Se on pelkkä ihmissuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan pelkkää samassa asunnossa asumista.

Vierailija
4/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä pari kertaa päivässä, viikonloppusin naidaan melkein koko ajan. Makuuhuoneessa makoillaan ja nautiskellaan...

Mies 45 v.

Vierailija
5/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lapsia ja ollaan perhekeskeisiä. Missä vaiheessa muuten  parisuhteesta tulee "vain" ihmissuhde? kun seksiä ei ole ollut kahteen kuukauteen? puoleen vuoteen ? Jos harrastamme huomenna seksiä, olemmeko jälleen parisuhteessa?

ap.

Vierailija
6/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä pari kertaa päivässä, viikonloppusin naidaan melkein koko ajan. Makuuhuoneessa makoillaan ja nautiskellaan...

Mies 45 v.

Miten tämä liittyy alkuperäiseen kysymykseen? 

Vierailija
7/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkään ei liity kysymykseen. Parisuhteen statuksestahan ei kysytty, jonka muuten jokainen pari määrittelee itse.

Vierailija
8/26 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein sama tilanne meillä monesta eri syystä. Viimeksi pariseksiä ollut vuonna 2014. Toinen haluaisi kyllä silloin tällöin ja toinen ei juurikaan ajattele koko asiaa. Yhdessä oltu noin 14 vuotta.

Vierailija
9/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
10/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tuossa mitään ongelmaa. Ei ole missään laissa kirjoitettu, että parisuhteessa olisi pakko harrastaa seksiä. Älä ongelmallista tilannetta väkisin.

Vierailija
11/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut seksiä reiluun kahteen vuoteen miehestä johtuvista syistä. Minä olen sopeutunut tilanteeseen (ja pidän suhdettamme edelleen parisuhteena). En pidä kovin todennäköisenä, että tilanne enää muuttuisi, mutta saattaahan joillekin käydä niin. Riippuu varmasti seksittömyyden syistä. 

Vierailija
12/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas hyvää seksiä! 

t: Mies 45v

Vierailija
13/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 45 v.

Miten tämä liittyy alkuperäiseen kysymykseen? 

Mietippä sitä! Oikea vastaus sivun alareunassa.

Vierailija
14/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käppyräkikkelit täällä vaan alapeukuttaa! Hahahahahahahaaaa...meikäläinen kohta saa....

Vierailija
15/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylinen tilanne täällä kuin sinulla ap. Yhdessä 20v, ei seksiä 4 vuoteen. Lapset nyt 17v ja 16v. Jotenkin se seksi vaan jäi. Tai no se jäi isolta osin siksi kun lopetin tekemään aloitteita.

Vuosia pyysin ja toivoin että mies tekisi myös aloitteita. Ettei meidän seksi perustuisi vain ja ainoastaan sille että minä ehdotan ja kärtän seksiä mieheltä. Lopetin sitten aikaa myöden pyynnön kokonaan -> mies aluksi aktivoitui 3-4kk välein haluamaan mutta sekin hiipui. Miehellä todettiin 2v sitten elinikäinen sairaus jonka lääkitys vaimentaa haluja joten sepä siinä sitten kaiketi.

Saa nähdä mitä käy kun lapset lähtevät kotoa. Ehkä mieskin lähtee, en tiedä. Toisaalta vaikuttaa siltä ettei haluja ole enää. Mutta kuka tietää. Ehkä tuolla onkin vain suhde ja kun lapset lähtevät niin mieskin lähtee jonkun muun kyytiin. Minä täytän tarpeeni kodin ulkopuolella fwb suhteen avulla.

Elämä on. Mieheni on hyvä aviomies ja isä mutta seksuaalista suhdetta meillä ei varmaan enää koskaan ole. Olen ihan tyytyväinen siihen mitä minulla on. Tulevaisuus näyttää onko mies.

Vierailija
16/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta suhteesta, jossa seksissä olisi noin pitkä tauko. Sun miehellä on isoja omia ongelmia, jotka vaikuttaa parisuhteeseen paljon. Kukaan ulkopuolinen ei voi sanoa mikä määrä seksiä tarkoittaa, että on parisuhde. Palauttakaa ensin läheisyys. Miehesi pitää alkaa hoitaa omia ongelmiaan. Tsemppiä ❤️

Vierailija
17/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny vinkki sellaselta, joka ei oo ikinä seurustellu… :D Eikö toho auttas semmone, et ajattelee seksin antamisena, eikä ottamisena? :o Eli jos/kun toinen haluu, nii sit toinen antaa. Ite oon saanu semmose kuvan, et ku on ollu kauan yhes, nii siinä käy helposti nii, et toinen elää puuttees. Ja en tarkota, et toinen pakotettas seksiin, vaa se et jos/kun toisesta välittää ja rakastaa, nii sit haluis antaa, vaikka ite ei oliskaa sillä tuulella. Tän voi sit unohtaa, ku en tiiä mistää mitää, mut noi mie ton ajattelen. :D

Vierailija
18/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön parisuhde, paras parisuhde.

Vierailija
19/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli niin tiivis suhde omien käsiensä kanssa, ettei mun kanssa halunnut seksiä ollenkaan. 8v jaksoin riitaisaa kämppissuhdetta ja sitten riitti, kun selvisi myös pettäneensä mua.

Vierailija
20/26 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monen asian summa. Oletko ajatellut omaa käytöstäsi viime aikoina miten se on muuttunut? Entä onko elämässä ollut kuormittavia asioita jotka vie voimavaroja? Monesti henkiset kuormat vievät seksuaalisia haluja ja se on normaalia ja kuuluu elämään. Oletko/oletteko läsnä toisille, oikeasti?

Muistelkaa alkuaikoja, mihin rakastuitte toisessa?

Parisuhdeterapia on hyvä vaihtoehto.