Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annatte n.7 kuukauden ikäisen omasta kädestä nakerrella???=)

05.08.2006 |

Siis siinäpä kysymys tulikin, hieman ehkä epäselvä, mutta mitä siis voi antaa n.7 kuun ikäiselle omaan käteen mitä voisi hieman nakerrella ja maistella??? Millon niitä maissinaksuja ruukataan antaa, entä esim. porkkana??? Että vois vähän maistella ja vaikka hampaita terotella:) Mitä olette antaneet??? Oletteko esim. pehmeitä leivän muruja laittanut syöttötuolissa istuvalle että saa poimia omaan suuhunsa...??? Ideoitakin otetaan vastaaan. Rianna ja baby 7 kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika nyt reilu 7kk ja olen antanut ainakin (mitä nyt muistan..) juuri niitä maissinaksuja,vesimelonia,omenaa,kurkkua,päärynää,banaania,porkkanaa jne. ihan sellaisen suht ison lohkon käteen ja jätkä on saanut sitten itse nakerrella sitä. aiemmin en voinut antaa noita lohkoja,kun hän puraisi niin ison palan irti,että oli tukehtua. pidin sitten pidemmän välin ja vasta nyt kokeilin uudestaan ja ainakin vielä osaa siis puraista pienen palan ja narskutella sitä :) leivän pieniä muruja olen toisinaan antanut,mutta en uskalla paljoo antaa niissä olevan suolan takia,vaikka neuvolassa sanottiin,et voin huoletta kyllä antaa,kunhan en osta mitään voimakassuolaista leipää. meillä ainakin poika on innokkaasti maistellut kaikkea (ja vielä innokkaammin ruokkinut koiraa!).

-annukka-

Vierailija
2/2 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen antanut seitsemänkuisellemme aika lailla noita samoja kuin mitä Annukka mainitsi yllä olevassa viestissä (keitetty porkkana, parsakaali ja kukkakaali, raakana kurkku ja tomaatti, vesimeloni, maissinaksut,,,). Näin kesällä tulee mieleen vielä vadelmat. Niillä on kiva vauvan harjoitella pinsettiotetta ja makukin näyttää miellyttävän.

Leipää en ole ehtinyt vielä antaa, koska viljoista maisteltu vasta kauraa.

Meidän neiti ei oikein muuten suostu kiinteitä syömäänkään kuin silloin kun saa itse syödä omin käsin. Aika sotkevaa touhua, varsinkin kun on nyt keksinyt pusertaa ruokaa kädessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla