Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M e i k k i v o i d e _ k r i t e e r e i l l ä

Vierailija
05.02.2021 |

Olen kaikkein vaaleimmasta yhden asteen vähemmän vaalea.

Haluaisin meikkivoiteen, joka peittää punaisuuden, joka tulee kuumuudesta, kylmyydestä ja sen sellaisesta.

Meikkivoiteen pitäisi olla tosi kevyt ja luonnollinen. En halua mitään selkeästi meikattua lookkia.

Haluan, että tosi pieni määrä riittää. En maksa maltaita meikeistä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittääkseen punaisuuden on voiteen oltava suht runsaspigmenttistä, eli nyt ei oikein kohtaa tuo peittävyys ja keveys kriteerit. Ehkä Joe Blasco todella ohuelti laitettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittääkseen punaisuuden on voiteen oltava suht runsaspigmenttistä, eli nyt ei oikein kohtaa tuo peittävyys ja keveys kriteerit. Ehkä Joe Blasco todella ohuelti laitettuna.

Kohtaapas. Nimenomaan en halua mitään selkeästi meikattua lookkia, eli lievä punaisuus saa kuultaa läpi. Näytänpähän elossa olevalta. Mutta niin että suurimmat lehahdukset jäävät piiloon.

Vierailija
4/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maybellinen fit me hyvä? Väittivät juutuupissa, että maybelline testaa eläimillä, onko totta?

Vierailija
5/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACin Face & Body? Se tulee isossa pakkauksessa eli on lopulta suht edullista. MACin myyntipisteestä saa myös pienen näytteen mukaan.

Vierailija
6/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wet n Wildin Photo Focus on tosi hyvä

Vierailija
7/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtaapas. Nimenomaan en halua mitään selkeästi meikattua lookkia, eli lievä punaisuus saa kuultaa läpi. Näytänpähän elossa olevalta. Mutta niin että suurimmat lehahdukset jäävät piiloon.

Aha. No olisit sitten sanonut niin eikä ”... Haluaisin meikkivoiteen, joka peittää punaisuuden, joka tulee kuumuudesta, kylmyydestä ja sen sellaisesta”.

Vierailija
8/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC voide, valkoinen purkki pinkillä korkilla. Edullista, riittoisaa sopiiherkällekkin iholle. Peittää punoituksen mutta ei ole pakkelimainen

Vierailija
9/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui ihon punoitus, kun olin ollut käyttämättä meikkivoidetta noin vuoden. Nykyään ihoni on paljon paremman näköinen ja väri tasainen. Kyllähän sen maalaisjärkikin jo sanoo, ettei voi olla iholle hyväksi peittää sitä meikillä. Miettikää nyt jos peittäisitte vaikka rintakehännekin meikkivoiteella. Se ihon punoitus johtuu juuri siitä, että ihonne reagoi kemikaaleihin, joita siinä lillutatte useita tunteja päivässä.

Vierailija
10/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivia luonnonkosmetiikan vaihtoehtoja: Madara Sking Equal, Zuii Organic Lux Flawless. 

Vierailija
11/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 10297 kirjoitti:

Lumene CC voide, valkoinen purkki pinkillä korkilla. Edullista, riittoisaa sopiiherkällekkin iholle. Peittää punoituksen mutta ei ole pakkelimainen

Tätä minulla on ollutkin.

Vierailija
12/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui ihon punoitus, kun olin ollut käyttämättä meikkivoidetta noin vuoden. Nykyään ihoni on paljon paremman näköinen ja vEäri tasainen. Kyllähän sen maalaisjärkikin jo sanoo, ettei voi olla iholle hyväksi peittää sitä meikillä. Miettikää nyt jos peittäisitte vaikka rintakehännekin meikkivoiteella. Se ihon punoitus johtuu juuri siitä, että ihonne reagoi kemikaaleihin, joita siinä lillutatte useita tunteja päivässä.

Tuskin useimmilla johtuu tuollaisesta. Monella suomalaisella on couperosa tai rosacea, jotka ei kyllä meikittömyydellä parane. Esim. itse olen ollut koronaetätöiden takia meikittä viime maaliskuun alusta, ja yhtä punainen nenä ja posket on kuin aina ennenkin. Ja nyt talvella ihon kuivumisongelma on pahempi kuin meikkaavana oli, koska ei ole sitä voidekerrosta estämässä kosteuden haihtumista iholta.  

Vierailija
13/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppui ihon punoitus, kun olin ollut käyttämättä meikkivoidetta noin vuoden. Nykyään ihoni on paljon paremman näköinen ja väri tasainen. Kyllähän sen maalaisjärkikin jo sanoo, ettei voi olla iholle hyväksi peittää sitä meikillä. Miettikää nyt jos peittäisitte vaikka rintakehännekin meikkivoiteella. Se ihon punoitus johtuu juuri siitä, että ihonne reagoi kemikaaleihin, joita siinä lillutatte useita tunteja päivässä.

Ensinnäkin en pidä siitä miten saat minut vaikuttamaan pakkelinaamalta. Nimenomaan luonnollisuus on aina ollut minun juttuni. Mutta pakkanen ja lämpötilojen vaihtelut saavat naamani punoittamaan pahasti. Toki siinä on myös henkinen puoli eli ihmisten ilmoilla miettii, että apua apua olenko tulipunainen, ja sitten se jännitys alkaa punoittamaan naamassa. Mutta herkälle iholleni en oikein mahda mitään.

Vierailija
14/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole jatkuvaa punoitusta vaan juurikin johtuu lämpötilojen vaihtelusta ja jännittämisestä.

Ap

Vierailija
15/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal infaillible 24h fresh wear on todella kevyt koostumukseltaan, mutta peittää hyvin ja kestää iholla hyvän näköisenä pidempääkin.

Vierailija
16/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 10297 kirjoitti:

Olepa pari vuotta käyttämättä meikkivoidetta ja sen jälkeen laita tätä ihollesi, niin tajuat minkälainen pakkeli on kyseessä.

Ainoa oikeasti kevyt vaihtoehto on Lumenen instant glow sävyvoide.

T. Se, joka ei käytä enää meikkivoiteita

Vierailija
17/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nyt päätyä taas tuohon lumenen cc-voiteeseen. Se on ennestään tuttu. Mutta minulla on ollut sävy very light ja se tuntui jopa aavistuksen liian vaalealta, mikä on outoa, koska olen tosi vaalea oikeasti. Onko kokemuksia lightista?

Vierailija
18/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole jatkuvaa punoitusta vaan juurikin johtuu lämpötilojen vaihtelusta ja jännittämisestä.

Ap

Mitä sitten, jos punoittaa noissa tilanteissa? Niin punoittaa mullakin kuumassa ja kylmässä, mutta sehän on täysin luonnollista.

Vierailija
19/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin mineraalimeikkiä, se pystyy täyttämään kaikki nuo kriteerit. En osaa suositella mikä on niistä peittokykyisin, mutta ainakin Alima Pure on juuri hyvän peittävyytensä vuoksi Karkkipäivä-blogin Sannin suosikki. Mitään sen raskaampaa en alkaisi iholle tilapäisen, lämpötiloista ja jännittämisestä johtuvan punoituksen vuoksi laittaamaan. Itse en sellaista punoitusta oikein jaksa edes noteerata.

Vierailija
20/20 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten, jos punoittaa noissa tilanteissa? Niin punoittaa mullakin kuumassa ja kylmässä, mutta sehän on täysin luonnollista.

Mulla lehahtaa aivan paloauton punaiseksi ja suun ympärys jää valkoiseksi. Ihmiset alkaa kysellä, että mikä mulla on, voinko huonosti jne. Ja puna vaan syvenee, kun alkaa hävettää.