Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petasin sängyn ja nyt mies luulee, että täällä on ollut toinen mies

Vierailija
04.02.2021 |

Aika harvakseltaan tulee pedattuna sänkyä. Lähinnä jos on vieraita. Nyt kuitenkin siivouksen ohessa huvikseen petasin sängyn. Kun mies huomasi asian, hän alkoi syytellä, että täällä on varmasti ollut toinen mies. Koska sänky on pedattu. Koko illan on nalkuttanut asiasta. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaa se sänky joka päivä.

Vierailija
2/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Anteeksi, mutta näen tilanteen sieluni silmin. Sano sille, että tänään ei ollut ketään kylässä, niin ehdin pedata sängyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos minun vaimoni petaa sängyn ja vielä siivoaa keittiön, on hänellä jotain omallatunnollaan.

Jotkut ovat täysin flegmaattisia, mitä kotitöihin tulee...

Vierailija
4/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä meillä mies saa hoitaa niin sängyn petaamisen kuin lakanoiden vaihdonkin. Ei tuu sitten sanomista. Sitäpaitsi onhan se opetettu oikein armeijassa, niin kyllä tulee hyvä, vaikkei muuten osaakaan siivota.

Vierailija
5/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota. Ei kukaan voi olla epäluuloisen, ylimustasukkaisen ja nalkuttavan miehen kanssa. Oikeasti.

Vierailija
6/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä. Pitääkö miehesi muutenkin sinua lutkana?

Vierailija
7/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei naapurin moniosaaja käynyt hieman putkitöissä muttet viitsi tunnustaa

saitko edes orkun?

Vierailija
8/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ihan tervettä ole. Itse kuulisin tuon niin, että mies haukkuu minua pettäjäksi ja huoraksi. Jäisin myös miettimään miksi noin kipeä ajatus miehelle edes tulee mieleen ja onko hän kenties itse pettänyt.  Rehellisesti sanottuna en kuuntelisi tuollaisia syytöksiä yhtään.

Vierailija
9/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelee, että se vieras mies on kohteliaana herrasmiehenä pedannut teillä sängyn?

Vierailija
10/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että oisit ollut huomattavasti paremmalla tuulella jos olis ollut toinen.

Vierailija
11/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä petasin seurustelusuhteen alkupuolella. Olin jättäny patjan tuulettumaan ennen lakanoiden laittoa ja mies ilmeisesti näki omat pinttyneet läikkånsä ekaa kertaa.

Vastassa oli mies joka katsoi jähmettyneesti ja tavarani oli koottu kasaan - "patjassa on vieraita läikkiä".

Siinä sitä sitten seliteltiin, uskomaton tyyppi.

Vierailija
12/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämmönen yritelmä joskus. Kauhee kyylä. Jos puhelin piippas messengeristä, niin varmasti oli joku vieras mies. Jos tuli uutisvahdin häly, niin taatusti oli vieras mies. Jos menin lähikauppaan hakee jotain syötävää niin miehiäpä tietenkin pokaamaan. Kun tää puoli tuli esiin, niin en kovin kauaa ihmetellyt ennen kuin katsoin parhaaksi pysyä kaukan hänestä.

Vierailija
13/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me kyllä pedataan joka aamu, niin että ei ole tuttua kyseinen ongelma. Vaihdoitko myös lakanat.., se vasta olisikin epäilyttävää.

Vierailija
14/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä petasin seurustelusuhteen alkupuolella. Olin jättäny patjan tuulettumaan ennen lakanoiden laittoa ja mies ilmeisesti näki omat pinttyneet läikkånsä ekaa kertaa.

Vastassa oli mies joka katsoi jähmettyneesti ja tavarani oli koottu kasaan - "patjassa on vieraita läikkiä".

Siinä sitä sitten seliteltiin, uskomaton tyyppi.

Olet kyllä, kun tuollaiselle tollolle selittelit. Eikö teillä ole itsekunnioitusta?

Vierailija
15/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolle mitään ihmeempää kannata tehdä. Toteat vain, että nyt kun tuli selväksi ettei hän luota sinuun, suhde on syytä lopettaa.

Vierailija
16/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta. Totuus tulee ilmi joka tapauksessa.

Vierailija
17/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomme tämänkin trollin.

T. Älykkäät mammat

Vierailija
18/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnusta. Totuus tulee ilmi joka tapauksessa.

Tuntuu että ap:n mies on vainoharhaisen mustasukkainen(?), eikä siitä moni parane. Tulee vain haittoja jos jää.

Vierailija
19/19 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies -aloitus! On ne sikoja!