LIDL-Silvercrest Air Fryer kiertoilmakypsennin
Meinaatteko ostaa, kun tämä tulee myyntiin maanantaina?
Kommentit (73)
Toisilta tuntuu kaikki menevän rikki.
Minulla on ollut säiliöllinen,Lidlin silppuri jo 6-vuotta käytössä,eikä mitään
ongelmia.Pystyy silppuamaan myös luottokortit.Kannattaisi ehkä lukea käyttöohjeet,eikä ylittää kapasiteettia
paperin syötössä.Ei se autokaan kauan kestä,ilman öljynvaihtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pitkään miettinyt että tää ois hyvä sijoitus, noi lidil koneet on tähän asti ollut toimivia ja halpoja, jos näitä ei hetkessä oo ostettu loppuu niin pitää hankkia.
Samoja koneita ne ovat, kuin ne Philipsit, mutta merkki kun on eri, niin hintakin on eri.
Osa työkaluista on samaa kamaa kuin Boshin vihreän sarjan koneet. Näyttäisivät tulevan samoilta tehtailtakin mm Sveitsistä.
Hyvinhän nuo on kestäneet ja 3 vuoden takuu on hyvä. Muissa saman hintaluokan työkaluissa ei ole kuin vuoden takuu. Kolme kertaa kalliimmissa saat pari vuotta.
Ostin Silver Crest taulutelkkarin.
Todella laadukas tv.
Näkyy flixit ja flaxit, sunmuut
Käyttäjän vika. Ei saa laittaa liikaa paperia 🥴
Nazisiwan laitteet paskana valmiiks.
9 kertaa kesti airfryeri.
Pitäs vaa oppii ettei osta nazisiwan silvercrestejä
Ilmaiseksiko ne sinne kaappeihin ovat tulleet ?
Vierailija kirjoitti:
Ostin, viikon käytin, lensi roskiin, turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes ostaa Lidl kamaa? Meillä oli niitä kaapeissa ja heitin kaikki mäkeen. Säästyy rahat ja luonto.
Saitko rahat muka takaisin kun heitit ne roskiin ja miten se roskiin heittäminen säästi luontoa?No eipä mitenkään, oletpa sä varsinainen pöllö. Ei ole tyhmempää juttua kuin ostaa tavaraa ja sitten heittää se mäkeen.
Ja rahatkin muka säästyy, haha
Huomenna tulossa taas myyntiin halpa malli, alle 30e. Onko kenelläkään kokemusta? Sinkkutalouteen harkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Joo air fryer on ihan hyvä pakasteiden kanssa. Samaten wingsit yms. on kätevä valmistaa sillä.
Mutta onhan se iso ja metelöivä. Uuni on monikäyttöisempi.
Minulla on ollut kaksi airfryeria ja ensimmäinen oli pienempi ja hiljaisempi ja käytin sitä lähes päivittäin. Kuvittelin että isompi on perusteltu mutta se on liian äänekäs ja vie liikaa tilaa enkä käytä sitä enää. Airfryer on parhaimmillaan pienikokoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo air fryer on ihan hyvä pakasteiden kanssa. Samaten wingsit yms. on kätevä valmistaa sillä.
Mutta onhan se iso ja metelöivä. Uuni on monikäyttöisempi.
Minulla on ollut kaksi airfryeria ja ensimmäinen oli pienempi ja hiljaisempi ja käytin sitä lähes päivittäin. Kuvittelin että isompi on perusteltu mutta se on liian äänekäs ja vie liikaa tilaa enkä käytä sitä enää. Airfryer on parhaimmillaan pienikokoisena.
Ei kaikille, meillä on paljon pöytä ja kaappitilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes ostaa Lidl kamaa? Meillä oli niitä kaapeissa ja heitin kaikki mäkeen. Säästyy rahat ja luonto.
Ilmeisesti sinä olet ostanut. Vaivaako dementtia?
🤙🏿🤙🏿🤙🏿🤙🏿🤙🏿