Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käteen vetäminen etäpäivän aikana

Vierailija
04.02.2021 |

Harrastatko kukaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai koko ajan.

Vierailija
2/8 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus, ei kuitenkaan joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuota tulee tehtyä....

4/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myönnän harrastaneeni, ehkä 1 kerran joka toinen viikko. Puhelimesta kunnon tissien heiluttelua pyörimään työkoneen viereen ja sivusilmällä seuraten sitä. Sitten kun kliimaksi tulossa niin vessaan vänkkäämään loppuun asti. Loppu työpäivä sujuukin sitten melko tehokkaasti! Ei kai se kiellettyä ole kuten ei ole esim. kesken työpäivän pissalla/kakkalla käynti? Tyhjennys kuin tyhjennys.

Vierailija
5/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harrastaa, itse sain aamupäivällä vaimon toimesta kunnon käsihoidon teamsin aikana, kun olin kerran niin kiukkuisen oloinen. Kivaa oli ja hymy tuli heti huulille. Palautin palveluksen äsken kielelläni.

Etäjohtajasetä48

Vierailija
6/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Päiväsaikaanhan lapset ja vaimo juurikin ovat poissa ja vapaus talossa.

Vierailija
7/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen etätöitä tarvita. Joskus vaan iskee kesken työpäivän armoton panetus niin kyllä hätä keinot keksii, että helpottaa... Onhan se etätöissä vähän liiankin helppoa ja tulee touhuttua useammankin kerran. Vaimon kanssa etäpäiväily on kyllä ihan parasta!

Vierailija
8/8 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harrastaa, itse sain aamupäivällä vaimon toimesta kunnon käsihoidon teamsin aikana, kun olin kerran niin kiukkuisen oloinen. Kivaa oli ja hymy tuli heti huulille. Palautin palveluksen äsken kielelläni.

Etäjohtajasetä48

Mitä jos puheenvuoro olisi tullut yhtäkkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän