Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko autokoulun aloitus virhe?

Suomensurkeinkuskiko
04.02.2021 |

Aloitin loppu syksystä autokoulun. Pitkät työmatkan alkoivat ketuttamaan, samoin se, että kaikkialle niin hankala mennä. Ikää jo 30v. Aloitin autokoulun suht hyvällä itsetunnolla, ajattelin ettei se voi kovin vaikeaa olla. Pidän itseäni vielä suht rämäpäänä, esim. huvipuistojen hurjimmatkaan laitteet eivät pelota. Ensimmäisen kerran kun pääsin liikenteen sekaan, teki mieli kokoajan pysähtyä ja hypätä autosta ulos. No sain kuitenkin jatkettua ajamista, mutta ihan jäätävä jännitys koko ajan. Olen jo kerran ollut kokeilemassa inssiäkin, mutta mönkään meni. Nyt lisä tunteja parille ajo kerralle. Nyt mua on alkanut kaduttaa koko homma. Miksi edes lähdin tähän? Ajaminen tuntuu tällähetkellä lähinnä kamalalta... Rahaakin mennyt jo reilusti yli 1500e.... Tuleeko tästä mtn... Kohtalotovereita

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin myös ajokortin 3-kymppisenä. Siitä on nyt reilu 10 vuotta ja olen vieläkin epävarma kuski. Ajan silti töihin, kauppaan ja mökille. En aja vieraiden kaupunkien keskustaan enkä parkkihalleihin. En osaa taskuparjkkeerata, ja marketin pihalla jätän auton syrjässä olevaan ruutuun.

Vierailija
2/3 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän saisi varmuutta ajamiseen? En uskalla edes ohittaa kuin silloin kun on kaksi kaistaa suuntaansa. Olen joskus ajanut reilun 150 km rekan perässä, kun en uskaltanut ohittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta ajanut autolla. Ei ole ajamisen kauhu lieventynyt yhtään. Ulospäin ajamiseni on ihan varmaa, teen oikeanlaisia päätöksiä liikenteessä. En ole ollut vaaraksi kenellekään. Mutta pään sisällä ihan p*skajäykkänä kauhusta melkein aina, kun olen ratin takana. Isompien kaupunkien keskustoissa en suostu ajamaan, maantieajo ja tutut pikkukaupungit sentään menettelevät vielä.

Voipi olla luonnekysymys. Toivottavasti sinulla ei ole kyse siitä, vaan pelkästään ajokokemuksen vähyydestä, ja ajaminen muuttuu sinulle helpommaksi ajan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi