Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla on mennyt välit poikki sisaruksiin? Mikä on syy, kerro, jos haluat!

Vierailija
04.02.2021 |

Meillä meni, kun toinen ei kuuntele muita. Mielestään on aina oikeassa, vaikka ei ole. Jos yrittää sanoa jotain, ei kuuntele ollenkaan. Sitten lopulta jätin ja on parempi olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarkateus varmaan, kun tämä on saanut kaiken mistä itse voin vain haaveilla. En vaan kestä katsoa sitä täydellistä elämää.

Vierailija
2/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäsmäri sisko. En vain jaksanut enää katella sitä iänkuista piilovittuilua, minun elämän arvostelua ja yleistä töykeyttä/kylmyyttä minua kohtaan.

Kolme vuotta sitten pistin poikki, ihana vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran kutsuin kylään, koskaan ei kelvannut tulla. Joten oletan, että ei halua viettää aikaa mun ja mun perheeni kanssa? Ja tämähän on siis vapaa maa, joten mikäs siinä, enää en vaan edes sitten kutsu. Ja kun sieltä päin ei ole yhteydenottoja koskaan tehty, oletan, että välit on nyt sitten "poikki".

Vierailija
4/4 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani, varsinkin äitini tekivät jatkuvia vertailuja välillämme ja aina minun hyväkseni. Tämä vahingoitti sisartani sekä myös pilasi meidän välit. Ihan lapsena asialle en mitään voinut ja siinä ympäristössä kasvaneena oli aika vaikeaa kyseenalaistaa sitä perhedynamiikkaa myöhemminkään.

Sittemmin on hävettänyt ja nolottanut, mutta sisareni ei enää kykene ottamaan vastaan minun suunnaltani mitään pahoittelua tmv. Kaikki koetaan vinoiluna ja nälvimisenä, vaikka en sellaista tarkoita. Vanhempieni perinnönjaossa kaikki mitä tein, oli väärin. Siskoni halusi kesämökin, jossa en viihdy, mutta sisarelleni se on tärkeä. Suostuin heti. Tästäkin tuli huutoa, että ai ei sulle kelpaa mökki. Lopulta oli pakko ottaa asianajaja hoitamaan asiaa, koska keskustelusta ei tullut mitään.

Onneksi siskoni sentään antaa lastemme tavata toisiamme. Ehkä he sitten pystyvät toisenlaiseen yhteyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme