Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs työkaveri meuhkasi kesällä kuinka palomiehen ammatti pitäisi olla tasa-arvoisempi, koska hänen mielestään naisten ja miesten välillä ei ole biologisia rajoitteita

Vierailija
04.02.2021 |

Eilen kun höpisin saman työkaverin kanssa seurustelusta, niin hän oli sitä mieltä, että miehen kuuluu tehdä aina aloite paritteluasioissa, koska se on miesten biologiassa ja miesten tehtävä. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Tämä kaverisi on nainen ja hänen logiikkansa on sen mukaista.

Vierailija
2/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jaksaa raahata sen 80 kg nuken ulos talosta, itse tukalissa varusteissa, niin mikäpä siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vekkuli lisä juttuun toki on, että moni mieskään ei palomiehenä pärjäisi huonon kunnon tai heikon lihaksiston takia. Sikäli tasa-arvoinen tilanne, että palopelastajlle on annetut vaatimukset ja sukupuolesta riippumatta nuo vaatimukset yksilö joko täyttää tai ei täytä. 

Vierailija
4/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen jaksaa raahata sen 80 kg nuken ulos talosta, itse tukalissa varusteissa, niin mikäpä siinä.

Tai kantaa 200 kg painavan ukon kierreportaita alas yläkerroksista.

Ne työt on oikeasti raskaita.

Ehkä nainen sopisi siihen, jos pitää viedä letkut jostain pienestä rakosesta palopaikalle.

Vierailija
5/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
6/6 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savusukelluspuku päällä pitää pystyä vetämään tajuton palomieskollega pois. Vähänkin lihaksikkaampi mies painaa 90 kiloa + savusukellusvarustus 20 kg. Eli vähintään 100 kg palomiestä pitää pystyä raahaamaan.

Palomieskokeen minimi penkistä on 45 kg joka on kyllä mehukatti suoritus. Hinteläkin mies nostaa vähintään 60 kg. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme