Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mies jätti mut yksin ruokien kanssa eikä suostu maksamaan puolta laskusta 168 &

Vierailija
03.02.2021 |

On mulle velkaa puolet laskusta 168 € koska lähti pois ennen kuin saatiin sitä ruokaa.! Miten saan perittyä rahat olen sosiologi en juristi kertokaa joku mitä teen
Ruoka tuli voltin kautta mies oli passiivissgressiivinen ei antanut mulle tilaa mun mielipiteet meni hukkaan paskassa insinöörissä mikä lie mies sika maksa velkas
Et ole mies et kestä argumentoida sorretut voittaa kaikkialla muutos tapahtuu maksa velkas pska!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut vankilaan, jos sinulla ei ole tuon vertaaa puskuria.

Vierailija
2/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan rahat takaisin joko mieheltä tai ravintolalta?!? Olen maksanut 168 € ruuista mitä mies ei syönyt, koska lähti mun luota ennen kuin ruuat tuli. Mies ei kestänyt et oli väärässä Suomen historiasta ja et ja patriarkaatin fasismista naisia, työläisiä ja maahanmuuttajis kohtaan!!!! En pysty kuunnella!!!

Jouduin riitaan woltin lähetin kanssa, joka ei suostunut viemään pois ruokia ja antamaan mun rahoja. Hän sen sijaan alkoi riidellä rapussa ja jätti ruuat väkisin siihen maahan. En pystynyt muuta kuin itkeen sillä hetkellä ja naapuri soitti poliisit ja en tiedä ambulanssin.

Haluun mun 168 € soitim ravintola he sanoi ei palautusta woltin kautta!!! Soitin 10 kertaa sama vastaus!!!

Tää mies ei suostu maksaan 168€ Myöskään ja esti mut sekä puhelin et some, mitä teen

Isännöitsijä soitti rapun siuvouksesta kuulemma lasku tulee mulle mut rapussa ei oole certa & ulostetta kuten he väittää

Miten saan mun 168€ kuka maksaa vääryyden. En oysty

Mm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
4/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata halvemmat eväät ensi kerralla.

Vierailija
5/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Nyt kuulostaa kyllä että sulla ei ole kaikki hyvin. Ensinnäkin mitä ihmettä olette tilanneet noin suurella summalla? Ja kirjoituksesta päätellen alla on jotain amfetamiinia tms. Toivottavasti tänään on asiat paremmin.

Vierailija
6/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saavutus saada woltiin menemään 186 e, ellei oo isompi lauma kestittävänä. Oma ennätys on jotain 80 e kolmelle (sushia).

Vierailija
7/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oevoe. Kaikkia se leipä elättää.

Vierailija
8/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli kyllä hyvä, siis juttu. Tarina.

Vierailija
9/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekaisin on ap.

Suosittelen raitistumista.

Vierailija
10/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppirahoja 😊

11/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on surullista se, että juttu voi olla ihan tottakin. Itselläni on kaksi tuttua, joille käy aina välillä tuon tapaisia sattumuksia.

Toinen on n. 40 v nainen, jolla on psyykkinen sairaus ja joskus se hoitotasapaino ei sitten toteudu. Huomaan Facebookissa, miten alkaa vauhti kiihtyä ja sitten aina jossakin vaiheessa on taloudellinen seinäänajo. Tulee siis jokin maaninen vaihe, johon liittyy holtiton ostaminen. Näissä varmaan sitten tulee kuvaan mukaan poliisi ja tämä ihminen saadaan EHKÄ suostuteltua hoitoon. Jos ei, niin meno kiihtyy vielä muutaman viikon ja sitten hän on siinä kunnossa, että on tahdonvastaisen hoidon aika. Löytyy siis esim. märkänä alasti pakkasesta tai muuta vastaavaa.

Toinen on melkein 60 v nainen, en tiedä onko diagnooseja. Mutta hänelle ei sovi viina, ei pätkääkään. Menee vuosi, kaksikin hyvin. Sitten tulee joku risteily/konsertti/häät ja hän ottaa yhden.... kuukauden! On teillä tietymättömillä. Joskus on reteesti hotellissa eikä pinkka lopulta riitä, joskus tempaisee itsensä nousussa ulkomaille ja siellä sitten ollaan kusessa. Nimi ja naama on varmaan jo aika monella konsulilla hyvässä muistissa. Kummasti aina näiden ufoilureissujen aikana "JOKU" tekee tälle naiselle identiteettivarkauden ja on tilailtu sitä sun tätä sieltä sun täältä. Kallein minkä tiedän on ollut uusi Volvo - onneksi prosessi keskeytyi!

Voe voe. Koitahan ap hakea nyt jeesiä sieltä hoitokontakteista ja sokkotreffit jäihin eikä ainakaan yksityistiloissa. Voi olla vaarallista.

Vierailija
12/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itse ne miehen ruuat. Kai ne jääkaapissa säilyy.

Vierailija
13/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne Wolttikuskitkin joutuu kokemaan. Milloinkahan lanseerataan tosi-tv -sarja samaan tapaan kuin Poliisit?