Mieheni ei päässyt baariin olkalaukun takia
Vuosi sitten menimme töiden jälkeen parille lasilliselle tai siis yritimme mennä. Miehellä oli läppäriä ym. varten oleva olkalaukku ja samoin minulla (ei käsilaukku). Portsari ei päästänyt laukkujen kanssa, syytä ei kertonut. Olin itse käynyt yksin samassa baarissa LAUKUN KANSSA, joten miksi portsari valehteli.
Eikö miehellä saa olla muuta mukana kuin "lompsa perstaskussa"?
Kommentit (7)
Syy aina keksitään, jos ei haluta jotain sisään.
Vuosi sitten.
Ja nyt jo alkoi vaivaamaan-
Niille olkalaukku, käsiveska tyypeille on ihan omat paikkansa ja jos siellä baarissa oli raavaiden miesten kokoontuminen (prosenttijengiläisiä), portsari yritti vain suojella miestäsi turpasaunalta.
Minulle on Helsingissä parissa paikassa, museossa ja baarissa, käynyt niin, että mukanani ollut pieni reppu on pitänyt jättää narikkaan. Se on naisena aika hankalaa kuljettaa mukana puhelinta ja lompakkoa, kun ei ole taskuja. Miksi pikkureppu täytyy jättää narikkaan, mutta käsilaukkua saa pitää mukana? Ihme touhua.
Ei halunnut ruskean reiän ritaria juottolaansa. Valitse seurasi paremmin, ap.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on Helsingissä parissa paikassa, museossa ja baarissa, käynyt niin, että mukanani ollut pieni reppu on pitänyt jättää narikkaan. Se on naisena aika hankalaa kuljettaa mukana puhelinta ja lompakkoa, kun ei ole taskuja. Miksi pikkureppu täytyy jättää narikkaan, mutta käsilaukkua saa pitää mukana? Ihme touhua.
Käsilaukussa on vaan puuteri ja huulipuna tai muita naisten juttuja. Pikkurepussa voi olla vaikka ja mitä :D
Taisi olla vaan tekosyy. Eihän niistä tiedä...