Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei päässyt baariin olkalaukun takia

Vierailija
03.02.2021 |

Vuosi sitten menimme töiden jälkeen parille lasilliselle tai siis yritimme mennä. Miehellä oli läppäriä ym. varten oleva olkalaukku ja samoin minulla (ei käsilaukku). Portsari ei päästänyt laukkujen kanssa, syytä ei kertonut. Olin itse käynyt yksin samassa baarissa LAUKUN KANSSA, joten miksi portsari valehteli.

Eikö miehellä saa olla muuta mukana kuin "lompsa perstaskussa"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla vaan tekosyy. Eihän niistä tiedä...

Vierailija
2/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy aina keksitään, jos ei haluta jotain sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten.

Ja nyt jo alkoi vaivaamaan-

Vierailija
4/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille olkalaukku, käsiveska tyypeille on ihan omat paikkansa ja jos siellä baarissa oli raavaiden miesten kokoontuminen (prosenttijengiläisiä), portsari yritti vain suojella miestäsi turpasaunalta.

Vierailija
5/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on Helsingissä parissa paikassa, museossa ja baarissa, käynyt niin, että mukanani ollut pieni reppu on pitänyt jättää narikkaan. Se on naisena aika hankalaa kuljettaa mukana puhelinta ja lompakkoa, kun ei ole taskuja. Miksi pikkureppu täytyy jättää narikkaan, mutta käsilaukkua saa pitää mukana? Ihme touhua.

Vierailija
6/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut ruskean reiän ritaria juottolaansa. Valitse seurasi paremmin, ap.

Vierailija
7/7 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on Helsingissä parissa paikassa, museossa ja baarissa, käynyt niin, että mukanani ollut pieni reppu on pitänyt jättää narikkaan. Se on naisena aika hankalaa kuljettaa mukana puhelinta ja lompakkoa, kun ei ole taskuja. Miksi pikkureppu täytyy jättää narikkaan, mutta käsilaukkua saa pitää mukana? Ihme touhua.

Käsilaukussa on vaan puuteri ja huulipuna tai muita naisten juttuja. Pikkurepussa voi olla vaikka ja mitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi