Mä enn ole koskaan käyttäny muita päihteitä kun alkoholia ja tupakkia. Tekis miieli kokeilla kannabista millaset fiilarit siitä tulee?
Kommentit (10)
Sitä on vaikea kuvailla. Vähän kuin olisi lievästi humalassa mutta ilman sitä sekavuutta. Kaikki maistuu ja tuntuu paremmalle. Seksi on pajoissa melkein liian hyvää.
Ihan paskat.
Olen kokeillut sitä sun tätä, mutta jotenkin mun aivot ei ole synkronoitu huumeille. ..
Liikunta ja bdsm seksi tuovat mulle isoimmat kiksit.
Mäkin olen kyllästynyt viikonloppu krapulaan tissuttelun jälkeen. Niin että mistähän tämmöinen keski-ikäinen naisihminen löytäisi tätä rentoutusainetta? 🤔
Ei viitsisi omilta teineiltä kuitenkaan kysellä...
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä lapsi höpötä. Hyvä kun tulit kysymään. Täti-ihminen on kokeillut ja se oli itselleni hyvin kammottava kokemus. Se voi vaikuttaa hyvin ikävällä tavalla. Mee hei luistelemaan, siitä saa paremmat kiksit ja mimmit ja kundit diggaa. Sä haluut olla cool, älä pössyttele siis 👍
Ennhä mä osaa edes solmia nauhoja. Mähään kuolen sinne, miään kypärää kehtaa pääässä pitää aikuinen ihminen ja joku tulee ja taklaa. Tolla päääsee avaruuuteen vähemmin vammoin kuin tklauksellla.
Mielikuvitus tehostuu ja rentoutuu. Tai rentoutuu niin hyvin että mielikuvitus saa tehostettua itseään.
Juuri kävin saunasta päijänteessä ja tästä mökin kuistilta katselen järvelle.
'Ennen join tässä kaljaa. Nyt teetä tai limsaa ja olo moninkerroin hauskempi ja parempi. Eikä tule mikään riippuvuus edes, käyttöä on helppo hallita, ei ole mitään krapuloita lääkittäviksi.
Lyhytaikainen parin tunnnin kevyt päihtymys, kuin diapam aikuiselle ihmiselle, hyvinkin samanlainen mutta kevyempi kuitenkin eikä niin lääkemäinen.
Maailman ylivoimaisesti käytetyin päihde. Muualla juoppous on marginaalinen ilmiö johtuen imenomaan siitä kannabis on kaikkien saatavilla ja tuhansia ja lukemattomia kertoja alkoholia haitattomampi!
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitus tehostuu ja rentoutuu. Tai rentoutuu niin hyvin että mielikuvitus saa tehostettua itseään.
Juuri kävin saunasta päijänteessä ja tästä mökin kuistilta katselen järvelle.
'Ennen join tässä kaljaa. Nyt teetä tai limsaa ja olo moninkerroin hauskempi ja parempi. Eikä tule mikään riippuvuus edes, käyttöä on helppo hallita, ei ole mitään krapuloita lääkittäviksi.
Lyhytaikainen parin tunnnin kevyt päihtymys, kuin diapam aikuiselle ihmiselle, hyvinkin samanlainen mutta kevyempi kuitenkin eikä niin lääkemäinen.
Maailman ylivoimaisesti käytetyin päihde. Muualla juoppous on marginaalinen ilmiö johtuen imenomaan siitä kannabis on kaikkien saatavilla ja tuhansia ja lukemattomia kertoja alkoholia haitattomampi!
Joo kiva, mutta mistä minä saan tätä? En tunne ihmisiä juurikaan. Joku nettisaitti?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kyllästynyt viikonloppu krapulaan tissuttelun jälkeen. Niin että mistähän tämmöinen keski-ikäinen naisihminen löytäisi tätä rentoutusainetta? 🤔
Ei viitsisi omilta teineiltä kuitenkaan kysellä...
Netistä löytyy kaikenlaisia kauppoja....
Älä nyt hyvä lapsi höpötä. Hyvä kun tulit kysymään. Täti-ihminen on kokeillut ja se oli itselleni hyvin kammottava kokemus. Se voi vaikuttaa hyvin ikävällä tavalla. Mee hei luistelemaan, siitä saa paremmat kiksit ja mimmit ja kundit diggaa. Sä haluut olla cool, älä pössyttele siis 👍