Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva kun joku soittaa, mutta tuttuni puhuu tiiviisti vain omista asioistaan

Vierailija
03.02.2021 |

Viimeksikin taas yritin yhden asian kertoa, niin ei onnistunut!
Ei kuunnellut hetkeäkään vaan puhui päälle.
Järkky tyyppi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa

Vierailija
2/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tuo on tosi kurjaa. Ja ärsyttävää myös. Ymmärrän kyllä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa

Joskus olen jättänyt vastaamatta, mutta olen niin yksinäinen.

Vierailija
4/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävämpi se olisi kuunnella muiden asioita. Ärsyttävää kuunnella juttuja ihmisistä joita et tunne. Yksi kaveri puhuu työkavereistaan (en tunne) tai miehensä (jonka kanssa en ole tekemisissä) sisaruksista perheineen.

Vierailija
5/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävämpi se olisi kuunnella muiden asioita. Ärsyttävää kuunnella juttuja ihmisistä joita et tunne. Yksi kaveri puhuu työkavereistaan (en tunne) tai miehensä (jonka kanssa en ole tekemisissä) sisaruksista perheineen.

Tiedän. Olen joutunut kuunteleen juttuja täysin vieraista ihmisistä myös.

Vierailija
6/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo kuin yhdellä tuossa edellä eli älä vastaa. Minä olen katkaissut kokonaan välit näihin itsestä jauhajiin. En todellakaan jaksa olla puhelimessa tai kahvilassa kuuntelemassa kun toinen puhuu tuntikausia itsestään. Todellista tunneköyhyyttä, että ei älyä kysyä toiselta vuorostaan mitä hänelle kuuluu. Jauhaa ja jauhaa vaan itsestään...

Vierailija
7/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja puhuu päälle...

Vierailija
8/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja puhuu päälle...

Tämä on toinen tyypillinen käyttäytymismalli heillä. Sitten kun saat johonkin väliin tunkaistua oman lyhyen puheenvuoron, kommentoitua "Juu, minäkin kävin sen elokuvan katsomassa leffateatterissa ja pidin" niin tulee hiljainen tuijotus ilmeellä "kysyinkö sinulta mitään" ja paluu omaan monologiinsa...

Vierailija
9/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta noille ei ehkä kannatakaan kertoa omia asioita. Usein niillä on tapana kertoa ensin kaikki omat yksityisasiat ja sitten jos ne sattuvat loppumaan, kaikkien muiden kaikki yksityisasiat ympäri kyliä. 

Vierailija
10/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks tuttu oikein huutaa siihen päälle "anna mä nyt kerron tän!" - joo mutta kestää ainakin tunnin. Tunnin, enkä sano koko aikana mitään. Hirvee pälpätys toisessa päässä, lähdetään aina pitkälle sivujuoniin, "niin sen Annelin siskon autossa mentiin sinne konserttiin, siis se Annelin siskon mieshän on se Jouni, joka on naimisissa sen Eevan kanssa, jolla on se kampaamo, oon varmaan kertonut, ja sen Eevan tytärhän pääsi viime vuonna ylioppilaaksi ja lähti pitämään välivuotta Australiassa ja siellähän se sitten sai jonkun sairauden, tai he luulivat, että ....." aaaaaargh!!

Vierailija
11/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä löytyy yksi tuollainen ihminen ja olen ihan puhki aina sen puolen tunnin puhelun jälkeen.

Vierailija
12/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaja olen varmaan minä. Joskus puhun puolitoista tuntiakin. Yksinäisyys sen tekee. Hävettää kyllä. Joskus joku vähän sanonutkin tästä liiasta puhumisesta. Toisaalta puheliaskin voi joskus olla allapäin, eikä huvita höpöttää, mutta ei hän silloin soitakaan. Ehkä se soittaja kokee, että on asiaa sulle, kun soittaa. No, koita kestää, jos ei soita usein ja sulla sattuu olemaan aikaa. Ehkä ystävän yksinäisyys lievittyi ja teit hyvän työn.