Vaimoni ei anna koskea mihinkään
Itse kyllä suostuu minua koskettelemaan, mutta minun ei ole lupa koskettaa alas (likaista/limaista), keskelle (maha kuulemma liian iso, rinnat liian pienet) tai edes ylös (ei pidä lainkaan pään alueen koskettamisesta).
Tiedän, että taustalla on aikamoista neuroottisuutta. Olen ehdottanut parisuhdeterapeuttia, mutta hän ei halua - ja minäkin mielelläni keksisin jonkin muun ratkaisun, mutta loputtomat aiheesta keskustelut vain kiertävät kehää.
Kommentit (11)
Riippakiven olet saanut. Kannattaa miettiä vaihtoehtoa ennenkuin se vie sinutkin pohjaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan sinä vain niin kömpelö?
Meinaat, että aloittaja koskettelee nyrkillä?
Pakko tuohon on saada apua. Vaimon kannattaisi mennä terapeutille.
Luottaako sinuun? Onko aina ollut tuollaista? Voi olla trauma taustalla.
Halukkaita normaaleja naisia on myös olemassa.
Mua saa kyllä koskea mihin vain, mutta alapään suhteen olen huolissani, että olen varmasti täysin hajuton...olis kuvottavaa jos miehen käsiin tarttuis jotain hajua.
Entäs peppureikää? Sitä kai saa räplätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tarkoita sitä. Ihan vain tavanomaista taitamattomuutta. Televisiosta opittujen ”intohimoisten” toimintamallien yritystä siirtää omaan arkeen.
Ja lopputuloksena mies kopeloi naista tavalla, mistä hän ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tarkoita sitä. Ihan vain tavanomaista taitamattomuutta. Televisiosta opittujen ”intohimoisten” toimintamallien yritystä siirtää omaan arkeen.
Ja lopputuloksena mies kopeloi naista tavalla, mistä hän ei pidä.
No siinä kohtaa normaali nainen/mies kertoo puolisolleen, että mistä kosketuksesta hän syttyy ja nauttii. Ei se sen vaikeampaa pitäisi olla.
Jätä se emakko