Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin siivota fb-kaverilistaa. Poistaisitteko tällaiset henkilöt:

Vierailija
03.02.2021 |

Ei koskaan tykkää tai kommentoi julkaisujasi. Ei koskaan ota yhteyttä, kysy kuulumisia tai ehdota mitään.

Onko liian julmaa poistaa kavereista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut kaikki tollaset kaverit ja kun aloin poistamaan noita, niin ihmettelin miksi olen ottanut heidät kaveriksi, koska ei tosiaan ole mitään puhuttavaa ikinä.

Vierailija
2/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekisin noin, ex-pomosta voisi olla kiusallista olla kaverilistani ainoa henkilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lähtisi 99% 'kavereista'...

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
4/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaverilistalla suurin osa sellasia, jotka ei kysele kuulumisia. Harrastusten vuoksi on verkostauduttava ympäri maapallon, ei siinä kavereita varsinaisesti olla. Joidenkin kanssa ehkä tutustutaan lähemmin mutta suurin osa tykkäilee postauksista joskus ja jouluna. Kuten minäkin heidän. Harrastukset on ainoa syy mulle olla koko somessa.

Vierailija
5/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaltainen_nousisi kirjoitti:

Siinä lähtisi 99% 'kavereista'...

Ei se haittaa.

Vierailija
6/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aika vähän seuraan sitä kommentoiko joku vai ei. Enkä yleensä tee mitään siivouksia. Jos jonkun kommentit tai päivitykset on häiritseviä voin ko. henkilön poistaa.

7/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis poistaa melkein kaikki 😅

Vierailija
8/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin kaikki moiset, jotka eivät ole n. vuoden sisällä reagoinut mitenkään joko mun sisältöön tai sitten jos mä olen heidän sisältöön reagoinut, eikä tule vastaan mitään.

En mitenkään kuitenkaan kompensoi FB oikeaan elämään. Ehkä kaikkia ei vaan enää FB kiinnosta, joten en roikota heitä siellä.

Osa kuitenkin on ihan kyttäysmentaliteetilla... esim äitini. Kaiken sisällön se on imenyt itseensä, mutta todella harvoin mitenkään reagoi.

Sitten kun kerroin tuosta suunnitelmastani, niin äiti reippaantui tykkäys napin painamisesta edes.

Vierailija
9/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaverilistalla suurin osa sellasia, jotka ei kysele kuulumisia. Harrastusten vuoksi on verkostauduttava ympäri maapallon, ei siinä kavereita varsinaisesti olla. Joidenkin kanssa ehkä tutustutaan lähemmin mutta suurin osa tykkäilee postauksista joskus ja jouluna. Kuten minäkin heidän. Harrastukset on ainoa syy mulle olla koko somessa.

Sama. FB:ssä on myös ystäviäni mutta vain kourallinen, kavereiden sijaan puhunkin FB-kontakteistani. He ovat ihmisiä, joihin olen jossain tutustunut ja verkostoitunut. Emme välttämättä tapaa enää koskaan, mutta verkostoista voi olla hyötyä. Ja kyllä minusta on kiinnostavaa heitä myös seurata.

Vierailija
10/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miks niitä ihmisiä pitää somessa putsata, no tietysti jos riitaantuu, eroaa, tai saa huonoa kohtelua jää varmasti pois somesta siinä samalla kuin siviilielämässäkin. Mut en mä ainakaan somessa jaa mitään mitä ihmiset eivät saisi tietää tai jo tietäisi. Enkä seuraa sitä kuka tykkää tai kommentoi ja kuka ei...

Vierailija
11/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä ymmärtänyt miks niitä ihmisiä pitää somessa putsata, no tietysti jos riitaantuu, eroaa, tai saa huonoa kohtelua jää varmasti pois somesta siinä samalla kuin siviilielämässäkin. Mut en mä ainakaan somessa jaa mitään mitä ihmiset eivät saisi tietää tai jo tietäisi. Enkä seuraa sitä kuka tykkää tai kommentoi ja kuka ei...

Odotan vastavuoroisuutta myös irl. En mä ole ketä tahansa FB haalinut, vaan ihan ihmisiä, jotka oikeasti tunnen. Ei mulla siellä hyvän päiväntuttuja ole. Ei mullakaan mitään luurankoja facebookissakaan esillä ole ja aika harvakseen päivittäin. Silti siellä saa syvän kuvan musta kuin tunnissa hiekkalaatikolla kolmesti viikossa.

Vierailija
12/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pitäisin Fb-kaverit, jotka käyvät somessa harvoin. Sen sijaan joka asian ihquttajat ja sarjapeukuttajat, loma-/ruokakuvien postailijat ja typerääkin typerämpien "arkimietteiden" postailijat joutaisivat pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä