Minkä keittiötyövälineen miehesi on hankkinut hemmotellakseen sinua?
Oliko se huutavan tarpeellinen vai ehkä vähän ylellinen?
Kommentit (17)
No ei mitään :(
Mutta minä ostin meille dremelin
Hän hankki minulle paremman kahvinkeittimen. Sen avulla keittelee minulle joka aamu kahvia hemmotellakseen minua. Hankki myös kunnon valitautapadan, jolla kokkaa minulle herkullista ruokaa. On se keittiössä pärjäävä mies vain seksikäs! 😍
Vierailija kirjoitti:
Hieromasauvan
Eikö siis sauvasekoittimen. Hemmetin autocorrect!
Blenderin sain kerran joululahjaksi kun sitä toivoin.
Lihamylly tulee mieleen ekana. Metsästää ja kalastaa niin jauhaa osan saaliista massaksi. Hemmottelee sitten valmiilla ruuilla minua (ja lapsia siinä samalla).
Hän hemmottelee ihan muilla asioilla kuin keittiövälineillä.
En edes muista minkä keittiövälineen mies olisi viimeksi hankkinut... ehkä juustohöylän. Onko se sitten miehen hemmottelua että haluan yleensä hankkia niitä itse? Todennäköisesti ei miehen mielestä kun meillä on niitä liikaa.
Osti meille vohveliraudan ja kahvimyllyn
Minulle osti tärkeänä merkkipäivänäni yleiskoneen ja onkin jo ex nykyään
Pölynimurin ja sähköllä toimivan purkinavaajan
Verkkovirtaan kytkettävän säilyketölkinavaajan.
Hankimme keittiövälineet yhdessä. Teemme ruokaa toisillemme ja yhdessä. Keittiövälineillä hemmottelu ei toimi minuun (kuten ei varmaan suurimpaan osaan ihmisistä ehkä fanaattisimpia himokokkeja lukuunottamatta) ja miehelleni ei tulisi mieleenkään tällainen "hemmottelu".
Dualitin leivänpaahtimen joskus 90-luvulla. Oltiin köyhiä opiskelijoita ensimmäisessä yhteisessä asunnossa, eikä meillä ollut paahdinta. Mies tiesi miten mä rakastan paahtoleipää, niin oli säästänyt ja yllätykseksi ostanut mulle sen. Oli pitkä penni silloin. Mies ja paahdin on edelleen samat.
Maidon vaahdottimen sain syksyllä.
Itse hankin mieheni. Loistava kokki.