Saako kaverin puolisolle flirttailla?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi flirttailla?
No miksi yleensä flirttaillaan? Piristää molempien päivää.
Kai sitä saa vaikka mitä, mutta todella törppöä ja moukkamaista käytöstähän tuollainen on. Aiheuttaa myötähäpeää kanssaihmisissä.
Mitäs jos se ehdottaa lähempää tuttavuutta, mihin vedät rajan?
Saa tottakai ja suuseksiä voi myös harrastaa mutta paneminen on kielletty ellei pidä sitä yhteisenä salaisuutena.
Siellä joku pässi taas oikeuttamassa huonoa käytöstään oman flirttailun himonsa takia.
Flirttailu= annetaan ymmärtää, että "seksi kanssasi olisi kivaa, vaikka sitä emme tulekaan koskaan harjoittamaan".
Toisen päiväähän voi piristää vaikka millä muullakin tavalla, esim lahjoittamalla uuden puhelimen tai vaikka vinkkaamalla hyvästä Netflix sarjasta. Seksuaaliset vihjailut kohdistuen kaverin puolisoon olisi aika loukkaavaa minusta, mutta sehän riippuu ihan kaverista.
Ei todellakaan. Entinen on kaveri jos edes yrittää! Kavereita ja miehiä tulee ja menee. Pysyvimmät ei flirttaile muiden kanssa. Jos joku miettii siellä että miksi kaveri pisti välit poikki vaikka vähän flirttailin sen miehen kanssa, niin se on syy miksi, eikä sitä kannata sen kummemmin enää ihmetellä.
Osoittaa todella huonoa makua, jos jatkuvasti flirttailee kaverin kumppanille. Mutta toki ei sellainen pieni flirtti nyt maailmaa kaada, sitäpaitsi pitäisi ensin määritellä mitä on flirttailu. Mun kaveri on tällainen välillä, kun mun kumppani on paikalla, siinä vaiheessa mulla kyllä mennyt hermo, kun kaveri on alkanut kumppania koskettelemaan, se on musta ehdoton ei. Eli aika bimbo tämä kaverini on ja kuvittelee samoin kuin sisarukseni, että he ovat kumppanini makuun, mitä he eivät todellakaan ole. Tämä kaveri on sitten vielä omasta kumppanistaan mustasukkainen, mikä tietysti huvittaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu= annetaan ymmärtää, että "seksi kanssasi olisi kivaa, vaikka sitä emme tulekaan koskaan harjoittamaan".
Toisen päiväähän voi piristää vaikka millä muullakin tavalla, esim lahjoittamalla uuden puhelimen tai vaikka vinkkaamalla hyvästä Netflix sarjasta. Seksuaaliset vihjailut kohdistuen kaverin puolisoon olisi aika loukkaavaa minusta, mutta sehän riippuu ihan kaverista.
Mun mielestä tämä ei pidä läheskään aina paikkaansa: "seksi kanssasi olisi kivaa, vaikka sitä emme tulekaan koskaan harjoittamaan". Ei ainakaan omalla kohdalla, enkä usko että muidenkaan. Joskus se flirttailu on vain flirttailua eikä sitä mieti sen pidemmälle.
Tottakai saa ja pitääkin!
Viaton flirtti pitää ihmisen elossa!
Iloinen pikku flirtti, se on se elämän suola! Panohommatkin voi sopia tuollaisessa kuviossa muun yhteydenpidon lomassa.
Tätä kannattaa kysyä siltä kaverilta. Kavereita ja parisuhteita kun on erilaisia.
No jos et paljon kaveruussuhteesta välitä...
Jos Sijaltainen nousisi.
AIVAN NIIN !! hitto vie jos ois tommone " kamu " :O
Senkin pässi