Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlautuminen oksettaa

Vierailija
02.02.2021 |

En ymmärrä ajatuksiani. Olen ollut 2,5v yhdessä miesystävän kanssa. Meillä on hyvä suhde, enemmän sellainen kumppanuus kun tosi rakkaussuhde.

Ollaan puhuttu kihloihin menosta, mutta kun ajattelen asiaa se oksettaa. Siti haluaisin mennä kihloihin.

Outoa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako ajatus?

Vierailija
2/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointilääke voi auttaa jos oksettava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloihin ei mennä, kihloissa ollaan, kun on sovittu avioliiton solmimisesta. Kyllä minuakin ahdistaisi "kihloihin meno" kun sellainen yksin ei tarkoita minulle yhtään mitään.

Vierailija
4/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jotain astiaa lähettyvillä, johon voit heittää laatat. Tai selvitä aina kaikissa tilanteissa lähimmän vessan sijainti, ja seuraa jottei se ole varattu juuri silloin kun on riski että tilanne voisi ajautua oksettavaksi.

Vierailija
5/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mennään kihloihin?

Vierailija
6/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kihlautumishaaveet siitä haihdu, kun heität monivärisen huokauksen olkkarin matolle.

Vierailija
7/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako ajatus?

Uskon, että tästä on pohjimmiltaan kyse. Kun sitten seuraava askel olisi yhteenmuutto, nyt on ollut tietty vapaus kun on omatasunnot.. Ap

Vierailija
8/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ahdistaa että muuttaa yhteen?

Sen voi myös lykätä avioliittoon sen yhteen muuton jos vielä ei ole valmis olemaan yhdessä.

Itsekkin haluaisin kihloihin, mutta odotan avioliittoon yhteen muuttoa. On jotenkin kivempi valmistautua avioliittoon kun asutaan vielä erillään.

Vierailija
9/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen voi myös lykätä avioliittoon sen yhteen muuton jos vielä ei ole valmis olemaan yhdessä.

Itsekkin haluaisin kihloihin, mutta odotan avioliittoon yhteen muuttoa. On jotenkin kivempi valmistautua avioliittoon kun asutaan vielä erillään.

Mulla on 15v teini ja hänellä 12v joka käy joka toinen viikko. Minusta tuntuisi siltä, että veisin miesystävän jotenkin hänen lapselta. Miltä lapsesta tuntuisi, kun minä ja lapseni ja miesystävä vilkutettas hänelle sunnuntaisin heipat ja jäätäs kolmistaan elämään "perhe-elämää"? Ap

Vierailija
10/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI haluat kihloihin, jos se ahdistaa?

Vierailija
11/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan :)

Vierailija
12/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 15v teini ja hänellä 12v joka käy joka toinen viikko. Minusta tuntuisi siltä, että veisin miesystävän jotenkin hänen lapselta. Miltä lapsesta tuntuisi, kun minä ja lapseni ja miesystävä vilkutettas hänelle sunnuntaisin heipat ja jäätäs kolmistaan elämään "perhe-elämää"? Ap

No sitten ette muuta yhteen. Olet aikuinen ihminen ja on niin helppoa sanoa vain, että pidät oman asuntosi ja jatketaan vanhaan malliin. Tunnen monta keski-ikäistä lapsellista ihmistä, jotka ovat parisuhteessa, mutta omissa asunnoissaan. Yhdessäkin tilanne on jatkunut jo ainakin 7 vuotta ja hyvin menee. Ihan itse päätät tekemisistäsi siis, ihan itse.

Vierailija
13/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kotona?

Vierailija
14/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yrjö. 🤮

Vierailija
15/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun lista:(

Vierailija
16/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, okei, toi avasi kyllä tilannetta todella hyvin. Hmm. Ei ole kyllä helppo tilanne, mut se ei kyllä ole mitenkään sun vikasi.

Vierailija
17/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ehkä naimisiin, mutta et juuri tämän ihmisen kanssa? Itse odottaisin vielä asian kanssa, ja katsoisin mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
18/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olettekin nähtävästi jo ihan vanhempia aikuisia eikä juuri parikymppisiä. Teinitouhulta kuitenkin kuulostaa.

Mitä kihlaus teille tai sinulle olisi? Kuulostaa siltä ettei se mitä se oikeasti on: päätös mennä naimisiin. Luulen että sinulle/miehelle kihlaus on ennemmin joku merkki ”ollaan tässä ihan vakavasti yhdessä eikä tavata muita niin muutetaan yhteen ja ”mennään kihloihin””. Mutta eihän kihlat tosiaan sitä ole vaan sitä että on päätetty mennä naimisiin.

Kuulostaa että ap stressaat yhteenmuuttoa mutta yhteenmuutto ei liity vielä kihlaukseen mitenkään. Kuitenkin nähtävästi olet epävarma suhteesta koska haluaisit jotain nykyistä konkreettisempaa joka näyttäisi ”kaikille” että ”tää mies on mun” eli käytännössä sen kihlasormuksen sormeen.

Teillä on kuitenkin nyt nähtävästi ihan väärät syyt mennä kihloihin ja se perustuu ennemmin epävarmuuteen suhteesta kuin siihen että haluatte naimisiin.

Vierailija
19/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: Kosinta

2: Kosinta hyväksytty = kihloissa.

Vierailija
20/21 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on virhe. Siinä pitäisi lukea: ”Yhteenmuutto oksettaa”.

Kihloissa voi olla ja asua erikseen. Jopa naimisiin voi mennä ja asua erikseen. Ap:ta oksettaa ajatuksena yhteenmuutto, ei se kihlaus joka ei vaadi millään muotoa yhteenmuuttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän