Danny itsevarmana: tuleva levy tulee sisältämään massiivisen hitin
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako hän enää esittää sellaista?
Joo kai se on sit tällä kertaa kahdeksan kertaa seitsemän, kun edellisellä kerralla keskiajalla se oli seitsemän kertaa seitsemän, 7x7 oli hitti
Mikä suuruudenhulluus siihen on iskenyt?
Vierailija kirjoitti:
Joo kai se on sit tällä kertaa kahdeksan kertaa seitsemän, kun edellisellä kerralla keskiajalla se oli seitsemän kertaa seitsemän, 7x7 oli hitti
Minun mielestä se Oku Luukkaisen 7300 päivää missä Danny laulaa oli sen paras biisi ja ainakin semihitti tanssilattioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä se Oku Luukkaisen 7300 päivää missä Danny laulaa oli sen paras biisi ja ainakin semihitti tanssilattioilla.
Mitä, kuka, mikä? Koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti kiinnosta.
Ihan siitä asti oon ajanu kun kortin sain.
Vierailija kirjoitti:
73×19 on tulevan hitin nimi.
Singlen nimi on "helmiä sioille"
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta roskaa!
Danny näyttää tuon linkin kuvissa aivan siltä kuin Vesa Keskinen olisi vanhentunut 50 vuotta ja vetänyt jonkun vanhan loppuunkulutetun lattiamopin päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta roskaa!
Tuonhan tietää jo kuuntelematta. Ja siksi en alentunut kuuntelemaan. - se, jota ei kiinnostanut.
Helppohan se on olla itse varma kun nuoret naiset ovat voimattomia charminsa edessä
Kaikki tykkää siitä kappaleesta.Joten....ja tästä YouTube Danny tämä taivas tämä maa. Ilkka Lipsanen.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on olla itse varma kun nuoret naiset ovat voimattomia charminsa edessä
Se on 78 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 78 v.
Minusta tämä vain vahvistaa väitettäni
Helvetti mitä paskaa, tuo 7300 päivää. Se toinen kolmastoista tusinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
73×19 on tulevan hitin nimi.
Singlen nimi on "helmiä sioille"
Olepa tarkka, desimaaleja ei saa unohtaa, onhan kyseessä suuri hitti.
Siis 73,420×19, 586
Jaksaako hän enää esittää sellaista?