Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehet lue tinderin esittelytekstiä tai katso muita kuvia kuin ensimmäisen

Vierailija
02.02.2021 |

Nyt muutaman kerran jo käynyt niin että ensimmäisten treffien jälkeen mies kertoo ettei halua tavata uudestaan koska a) olen liian tukeva tai b) asia joka lukee esittelytekstissä.
Minulla on kokovartalokuva joka on nykytilannetta kuvaava, bmi n 29. Tiedän, että olen ylipainoinen mutta miksi lähteä treffeille jos ei halua treffaillla läskiä kun se kerran selkeästi on kuvissa kerrottu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstan miehiä on uskominen niin ei, ne yrittää matchata kaikki naiset. Naiset ne vaan valikoi.

Vierailija
2/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue. Moni sanonut pyyhkivänsä kaikki oikealle ja suurin osa treffeille ilmaantuvista miehistä ei ole aidosti kiinnostuneita . Ikävä totuus. Yhdessä vaiheessa kirjoitin tarkkaan bioon millaista miestä etsin ja silti nämä ei sopivat laittoivat viestiä. Ei mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laita ne läskisi näkyviin siihen profiilikuvaasi. on taas vaikeaa. äläkä käytä niitä filttereitä ja photoshoppia. 

Vierailija
4/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne katso vain sen ensimmäisen kuvan. Laita siihen se kaikkein rehellisin kuvasi, niin eiköhän ongelma ratkea.

Vierailija
5/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lue. Suurin osa miehistä yrittää vähän kaikkia naisia, jos jostain sattuisi lohkeamaan. Löysin jodeltreffeistä paljon kiinnostavamman ja fiksumman miehen, alettiin juttelemaan ihan ilman että kumpikaan tiesi tippaakaan minkä näköinen tyyppi toisessa päässä. Yllätyksekseni tuo mies on vieläpä hyvännäköinen, mutta ei pinnallinen itse! 

Vierailija
6/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne katso vain sen ensimmäisen kuvan. Laita siihen se kaikkein rehellisin kuvasi, niin eiköhän ongelma ratkea.

Itse olen aina yllättänyt siitä, että naiset tietoisesti kai valikoi ensimmäiseksi kuvaksi sen parhaan kuvan. Sitten kun painat eteenpäin seuraaviin kuviin niin alkaa se totuus paljastua. Ekana kuvana on joku vuosia vanha kuva jossa on nätimpi ja hoikempi, sitten alkaa tulemaan niitä uusia kuvia ja vanhentuu ja lihoo silmissä.

Uskomatonta huijaustahan tämä suorastaan on. En koskaan paina sydäntä sen ensimmäisen kuvan perusteella.

Vierailija
7/7 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läskit on kuvassa näkyvillä ilman filttereitä tai muita. Olen myös käynyt kuvat läpi ystävän kanssa niin että pyysin antamaan rehellisen mielipiteen kuvien todenmukaisuudesta. Kai ensimmäiseks kuvaks pitäis laittaa kuva missä lukee pituus ja paino