Onko joku maistanut kismet jääkarhu makua? Onko hyvää?
Kannattaako ostaa?
Kommentit (14)
Normaali kismet maistuu paremmalta, ostin koska pidän päärynästä, mutta se ei kuitenkaan maistunut niin hyvältä kuin kuvittelin
Ihan jees, jos pidät päärynästä. Ei mikään elämys, mutta olen ostanut toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Normaali kismet maistuu paremmalta, ostin koska pidän päärynästä, mutta se ei kuitenkaan maistunut niin hyvältä kuin kuvittelin
Ruoka voittaa aina viinit ja höpöhöpö heinät.
Ruoka on paras huume.
Vierailija kirjoitti:
Normaali kismet maistuu paremmalta, ostin koska pidän päärynästä, mutta se ei kuitenkaan maistunut niin hyvältä kuin kuvittelin
Minäkin tykkään päärynästä mutta tämä maistui ihan älyttömän pahalta.
Fazerror. Fazellol. Fazeffol. Thriatloni makkara.
Kuuma terästetty glögi.
Peerynä. Ei se päärynän makuinen mikään PÄÄjuttu ole. Hyvä kyllä olla varalla terästetyn glögin rinnalla jos jotain palelee.
Mikä ihmeen PÄÄrynä.
Mun mielestä tosi hyvää. Päärynän maku on voimakas, mutta ehkä vähän keinotekoisen makuinen. Raikas maku kuitenkin, mistä tykkäsin. Ostan uudestaankin.
Mä en tykännyt. Todella pahan makuista.