Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoisit, jos ei tarvitsisi miettiä ”kehtaanko”?

Vierailija
01.02.2021 |

Sanoisin

”Se olit sinä. Sinä, kenen vuoksi melkein erosin ja jätin mieheni. Sun takia juoksin juhannuksena metsässä lenkillä itkien, koska et vastannut viestiini. Sinun vuoksesi olisin antanut kaiken. Ja nyt ihmettelet, mikä on se juttu joka aiheuttaa mulle niin paljon huolta ja painolastia, että vaikuttaa arkeen, saa sydämeni pois paikoiltaan ja jonka vuoksi teen yllätyksiä joista et tiedä...se tikkari sun työtakkiin oli minulta. Sinä. ’Kaverini’. Mutta eihän tämä ole sopivaa, sä olet mua 15v vanhempi ja varattu kuten minäkin. Etkä jaksa enää pikkulapsiarkea, ehkä? Vaikka loistoisä omille aikuisille lapsillesi oletkin. Silti, rakastan. Harmi. Koska se vie minulta kyvyn nauttia elämästäni täysillä.”

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Rakastan sua.”

Vierailija
2/6 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin pitkät paskat kaikille duunipaikan kahvihuoneessa.

Vierailija
4/6 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin yhdelle sukulaiselle, että kivasti kehtaat tökkiä minua arkaan paikkaan aina sukujuhlissa, vaikka itse olet tuollainen järjettömän lihava Obelix. Jos minun ratkaisut tuntuu huonoilta niin ei tuo keskivartalotynnyrikään vakuuta, enkä silti kehtaisi ikinä ottaa sitä puheeksi suvun edessä.

Vierailija
6/6 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin yhdelle kaveripiirin jäsenelle, että hänen vuoksi moni ei viitti järjestää enää tapaamisia, kun hän sai ylennyksen työpaikallaan ja pomottaa nyt meitäkin. 

Inhoan yhtä serkkuani, mutten voi sanoa mitään, kun en halua aiheuttaa sukuun enempää kitkaa. Hän nimittän on niin ylimielinen toisia kohtaan ja uskoo, että saa isomman perinnön, kuin muut serkukset, kun isoisästä aika jättää. "Te tytöt ette saa mitään". Itse on kovissa veloissa ja elää kaksoiselämää vaimonsa takana. Tekisi mieli joskus narauttaa. 

Yhdelle työkaverille tekisi mieli sanoa syy miksei saa naista. Hän on kovin minä-minä-keskeinen. Kuinka hän tekisi sitä tai toimisi toisin tai minun autoni, minun asuntoni. Hänellä oli tosi kivan oloinen naisystävä tässä pari vuotta sitten ja toi sen firman perhepileisiin. Sittemmin häntä ei nähty. Yksi kollegani törmäsi tähän naiseen baarissa ja hän oli sanonut, ettei nähnyt tulevaisuutta itsekkään ihmisen kainalossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä