Keskusteletko miehesi kanssa peitevoiteista, hiustuotteista ja Beverly Hillsin täydelliset naiset-sarjasta?
Saatko meikkivinkkejä mieheltäsi ja istutteko viinilasit kädessä katsomassa saippuasarjoja? Miten on? Kysymys naisille.
Kommentit (17)
Hiustuotteista joskus, muista en tiedä mitään.
Ja istutaan nytki viinilasit kädessä.
Ei, mutta gay-kaverimiehen kanssa jutellaan noista mainituista joskus.
No ei, mutta mieheni on monesti kaupassa auttanut meikkivoiteen sävyn valitsemisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta gay-kaverimiehen kanssa jutellaan noista mainituista joskus.
Sama!
Hiuslakasta ollaan joskus puhuttu, sitä mieskin käyttää.
Miksi ihmeessä? On meillä parempiakin puheenaiheita.
Keskustellaan välillä noista RHONY, RHOB tai RHOC -sarjoista. Tai lähinnä minä selostan ja hän ihmettelee :D Hiustuotteista ei keskustella. Kosteusvoiteista tai kuorintavoiteista on joskus juteltu.
Jos mies noista haluaisi keskustella, saisi välittömästi alkaa etsimään uutta naista itselleen. Hiustuotteista en tiedä muuta kuin shampoon ja hoitoaineen, nekin ihan tuosta lähimarketista. Kahdesta muusta minulla on hämärä käsitys mitä ovat (meikkijuttu ja tv-sarja?), alkoholiakaan en käytä missään muodossa, eli ei löytyisi viiniäkään meiltä.
Suurin osa ihmisistä määrittelee minut naiseksi ja äidiksi, olen ihan sinut tuon määritelmän kanssa.
No en todellakaan keskustele mieheni kanssa moisista, vaan annan ukon jauhaa ja pohdin aivan muita juttuja.
Jos alkaisin puhua noista kysyisi kärsimättömästi Mitäh? Ei kiinnosta tollaset sitä.
En keskustele noista kenenkään kanssa koska ne eivät minua kiinnosta. Miehen kanssa keskustellaan siitä mitä osakkeita hankitaan seuraavaksi ja missä vaiheessa on vuoden osinkotavoite.
Ap sä olet puusilmä jos kuvittelet että kaikkia naisia kiinnostaa joku meikkijuttu tai typerä tv-sarja.
Mies seuraa temppareita mutta en pysty keskustelemaan kun en itse seuraa tosi-tv:tä.
Meikkivoiteista osaisin puhua mutta ei ole tarvetta kun minulla on jo 1 sopiva.
Hiustuotteista puhutaan yhdessä, molemmilla pitkä tukka.
Mikä on peitevoide? Mitä keskusteltavaa olisi jossain voiteessa, jota kumpikaan meistä ei käytä? Tai ohjelmissa, joita kumpikaan ei katso?
0/10
No kyl me hiustuotteista puhutaan.