Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Periytyykö puoluekanta isältä teineille?

Vierailija
01.02.2021 |

Mikä on äidin kanta asiaan vai ollaanko aina toimittu näin kuten mies sanoo?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina mies päättänyt mitä äänestän joten vastaan varovaisesti kyllä. Lapsia ei siis ole.

Vierailija
2/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä aina mies päättänyt mitä äänestän joten vastaan varovaisesti kyllä. Lapsia ei siis ole.

Jahas. Mitähän puoluetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Mitähän puoluetta?

Vihreitä. -sama

Vierailija
4/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on demari ja itse olen äänestänyt vihreitä ja sittemmin piraatteja.

Vierailija
5/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon stalinistien touhua, antaa miehen päättää.

Vierailija
6/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena olen hämmentynyt, sillä miesystäväni puoluekanta eroaa isäni vastaavasta. Onko omistusoikeus jo siirtynyt miesystävälleni siten, että voin esim. äänestää hänen poliittisen suuntautumisen mukaan ja uhmata isäni näkökantaa asiaan? Voinko kertoa isälleni, että seuraan nykyään miesystäväni poliittista näkemystä?

Vierailija
7/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu antaa toisen päättää kuinka äänestää? Oletteko tosissanne nyt? Oletteko aivan aivottomia?????

Vierailija
8/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOI HERRAJUMALA toivottavasti olet trolli

Vierailija
9/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isä on kommunisti ja omani äänesti aiemmin aina kulloisenkin ehdokkaan agendan mukaan, yleensä kai Kokoomusta. Ja koskaan en oo kokoomusta äänestänyt ja mies taas just kokoomusta.

Nykyään kaikki jotka ei halua ulkomaisia kaivosyhtiöitä Lappiin äänestää vain vihreitä. Ei enää katsella ootko kommunisti vai mikä. Ja Lapin luonnon vuoksi me ja lapset äänestetään vihreitä. Ei kyllä muuten, mutta tää on todella iso kotiseutu asia!

Vierailija
10/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Jokaisen poliittiset näkemykset on henkilö henkilökohtaisia näkemyksiä. Ei siinä vanhemmat tai kukaan voi lapsen puolesta mitään päättää. Ja ei periydy. Isä on henkeen ja vereen keskustalainen, mutta minä äänestän vasemmistoa tai demareita ja veli sukkuloi vihreiden ja keskustan välillä.

Vierailija
11/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahon tytär kannattaa kuulemma Vihreitä.

Vierailija
12/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei PERIYDY. Mikään perintötekijä ei määritä puoluekantaa.

KASVATUS ei ole PERIYTYMISTÄ.

Vierailija
13/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena olen hämmentynyt, sillä miesystäväni puoluekanta eroaa isäni vastaavasta. Onko omistusoikeus jo siirtynyt miesystävälleni siten, että voin esim. äänestää hänen poliittisen suuntautumisen mukaan ja uhmata isäni näkökantaa asiaan? Voinko kertoa isälleni, että seuraan nykyään miesystäväni poliittista näkemystä?

Jaahas, "naisena minä..." -mies on aktivoitunut. Keneenkään ei uppoa sun 50-luvun naisen larppaus. Move on.

Vierailija
14/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei. Meillä on kokoomuksen äänestäminen kielletty.

Vierailija
15/15 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ei äänestänyt, koska mikään puolue ei ollut riittävän oikeistokonservatiivinen hänelle. Itse äänestän vasemmistoliittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi