Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuista työikäistä naista täytyy elättää

Vierailija
01.02.2021 |

Kohta vuoden larpannut kotirouvaa, eikä kuulemma ole huono omatunto koska saa ansiosidonnaista.
Kumminkin minä olen aina ollut päävastuussa ja jossain vaiheessa ne ansiosidonnaiset loppuu. Vituttaa suunnattomasti, kun akka kuvittelee voivansa siipeillä vaikka voisi mennä töihin ja tienata itsekin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se hänelle.

Vierailija
2/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos halaisit ja rakastaisit vaan valitsemaasi kumppania, ja pitäisit hänestä hyvää huolta. Rakasta, ja saat rakkautta takaisin.

Vierailija
4/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot naista akaksi. Kehno mies. Pihi ja juntti.

Vierailija
5/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

larpannut kotirouvaa! XD

Vierailija
6/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kanssa miehellä koskaan omatunto  kolkuttanut, kun makasi sohvalla, ja minä siivosin talon lauantaisin. Kysyin kerran, että eikö sinusta tunnu yhtään pahalle, että minä yksin raadan. Ei kuulema tuntunut missään. Molemmat siis käytiin töissä.

Että näin.

Vierailija
7/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä kai sen tiedät kun kerran elätät. Miksi?

Vierailija
8/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, koulutus ja paikkakunta? Ei töihin niin vaan nykyään mennä, etenkään tällaisena aikana.

Vierailija
9/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

larpannut kotirouvaa! XD

MItä on larppaaminen.

Huono suhde kaikinpuolin.

Vierailija
10/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli niin mukavuuden haluinen, että se olisi antanut minun olla kotona ihan ilman mitään rahan tuloa, kunhan olisin hoitanut kotityöt.

Minä en kuitenkaan ollut sen tyypin ihminen niin kävin aina töissä. Jouduin kyllä sen lisäksi melkein yksin tekemään ne kotityöt :(

Vierailija
11/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se niin helppoa on niin tokihan sinä rakastasi autat ja osoitat mistä se työpaikka löytyy ;)

Vierailija
12/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta larppaaminen.

Vierailija
13/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole juuri sitä, mitä te miehet niin kaipaatte? Entisaikojen sukupuolirooleja. Mies on mies ja nainen on nainen. Nyt ei kelpaakaan???

Vierailija
14/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

larpannut kotirouvaa! XD

MItä on larppaaminen.

Larppaaminen on live-roolipelaamista. Käytännössä siis kerrot aloituksesi ensimmäisessä lauseessa esittäneesi kotirouvaa vuoden ajan.

Vierailija
15/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elätät? Käske akka töihin

Vierailija
16/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

larpannut kotirouvaa! XD

MItä on larppaaminen.

Larppaus, LARP, larppi, eli live-roolipeli on roolipelaamisen muoto, jossa pelaajat ilmaisevat roolihahmojensa toimintaa käyttäen kokonaisvaltaisesti koko kehoaan apuna sekä pukeutumalla hahmonsa mukaisesti

Vierailija
17/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja aina kun sitä omaa rakasta puolisoa haukutaan julkisesti akaksi, karisee sanoman painoarvo nollille.

Trollihan tämä aloitus onkin, mutta kuitenkin.

Jos mies haukkuu vaimoaan akaksi, on ihan oikein miehelle, että nainen lorvii sen rahoilla(paitsi, että ansoisidonnaisella kummasti elättää itsensä).

Siinä on vakka kantensa valinnut: Toinen on juntti ja toinen lorvija. (paitsi että niitä töitä ei niin vain oteta. Eli voi olla, että nainen normaali , mies juntti, kun nimittelee elämänkumppaniaan julkisesti.)

Vierailija
18/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itse naisena haluaisi heittäytyä kenenkään elätettäväksi. Tuun mieluummin toimeen työttömyyskorvauksella kun olisin miehen rahoja vaikka kävisikin hyväpalkkaisessa työssä.

Pihi on se kenellä olisi mahdollisuus tienata mutta silti laitetaan toinen työskentelemään kahden edestä.

Ps meillä päin sanotaan miestä ja naista ukoksi ja akaksi ihan kaikella rakkaudella.

Vierailija
19/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kanssa miehellä koskaan omatunto  kolkuttanut, kun makasi sohvalla, ja minä siivosin talon lauantaisin. Kysyin kerran, että eikö sinusta tunnu yhtään pahalle, että minä yksin raadan. Ei kuulema tuntunut missään. Molemmat siis käytiin töissä.

Että näin.

Kuinka monta kertaa teit lumityöt.

Vierailija
20/64 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena ikinä voisi olla miejen elätettävänä. Ihmettelen, miten helposti jotkut naiset jättäytyvät miehen elätettäviksi.

Poikkeus tietenkin äitiyslomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän