Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kokeeksi viikonlopun juomatta alkoholia, ei ole yhtään sen parempi olo nyt maanantaina..

Vierailija
01.02.2021 |

Kuvittelin että olisin maanantainaamuna täynnä virtaa ja positiivisuutta jos olen viikonlopun juomatta. No ei, ihan samanlainen huono ja väsynyt olo kuin aina enneenkin...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman...

Vierailija
2/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein juot alkoholia? Ja mitä määriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pe ja la iltoina yleensä juonut noin 6 annosta eli yhteensä 12 annosta viikko. 

Vierailija
4/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti lopettanut juomisen kun aina saa kuulla sitä hehkutusta miten elämästä tulee silkkaa euforiaa ja onnistumisia kun lopettaa. Ei vaan ole pitänyt paikkansa yhtään omalla kohdallani, en ole ikinä huomannut juuri mitään eroja vaikka olisi puoli vuotta ilman.

Vierailija
5/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pe ja la iltoina yleensä juonut noin 6 annosta eli yhteensä 12 annosta viikko. 

Eli olet ollut vasta viikon juomatta. Kuukauden kuluttua huomaisit eron, ei vasta muutaman päivän.

Vierailija
6/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Pitää olla alkotonta vähintään pari-kolme viikkoa tai jopa kuukausi ennen kuin huomaa eron.

Vierailija
7/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa katsoa myös mitä syö sen alkoholin tilalta. Jos vedät alkoholihimoissas sokeriherkkuja koko vkl, takuulla on huono olo.

Vierailija
8/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on masennusta, se pitää hoitaa erikseen kuten muutkin mahdolliset vaivat.

Elimistö kiittää joka tapauksessa.

Vierailija
9/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tipattomalla ja pari viikkoa meni ennen kuin alkoi vaikuttaa. Itse asiassa olo ensin huononi unettomuuden myötä 

Vierailija
10/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö itsellesi mitään korvaavaa toimintaa?

Jos olisin vaikka käynyt lenkillä tai puuhannut muuta mieluisaa niin olisit varmasti iloisempi. Jos vaan möllöttää sohvalla kärvistellen on varmasti nuutunut olo.

Vierailija
11/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan edellistä. Pitää olla alkotonta vähintään pari-kolme viikkoa tai jopa kuukausi ennen kuin huomaa eron.

Olin juuri kk tipattomalla, en huomannut mitään eroa. Toki juon enemmän kuin ap.

Vierailija
12/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla heti alitajunta kehittää syitä miksi ei voisi olla juomatta, sellasta se addiktio on.

Vierailija
13/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. EI vaikuta mitenkään siihen väsymykseen ja nuutuneeseen oloon.  Ei mitenkään. Vaikka en ennenkään juonut joka viikonloppu Mutta ihan sama fiilis on , juo tai on juomatta, Paska puhetta se hehkutus.

Vierailija
14/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri kk tipattomalla, en huomannut mitään eroa. Toki juon enemmän kuin ap.

Olin syksyllä kaksi kuukautta juomatta. Ainoa ero oli että oli tavallistakin tylsempää.

Vierailija
15/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö itsellesi mitään korvaavaa toimintaa?

Jos olisin vaikka käynyt lenkillä tai puuhannut muuta mieluisaa niin olisit varmasti iloisempi. Jos vaan möllöttää sohvalla kärvistellen on varmasti nuutunut olo.

Mistä päättelet että möllötin sohvalla? Ulkoilin kyllä molempina päivinä useamman tunnin, kuten aina. Ja söin ihan normaalia ruokaa enkä mitään sokerimättöjä.

Vierailija
16/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oliin 3 päiväää ja kun aivot alkoi selviytyä tänä aamuna niin ne alkoi puhutella minua siiitä että miksi en ole vielä aikuistunut ja suhtaudu asioiihin kuin aikuinen.

Vierailija
17/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. EI vaikuta mitenkään siihen väsymykseen ja nuutuneeseen oloon.  Ei mitenkään. Vaikka en ennenkään juonut joka viikonloppu Mutta ihan sama fiilis on , juo tai on juomatta, Paska puhetta se hehkutus.

Liiku, syö terveellisesti ja hoida masennusta.

Vierailija
18/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene l-e-n-k-i-l-l-e ! ! ! Ja syö sitä s-a-l-a-a-t-i-a ! ! !  Näistä saa kyllä euforian jokainen kun vaan viitsii kokeilla. 

Vierailija
19/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin syksyllä kaksi kuukautta juomatta. Ainoa ero oli että oli tavallistakin tylsempää.

Teitkö mitään? Jos psyykkaat itseäsi tylsyyteen, sinulla on taatusti tylsää.

Vierailija
20/36 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene l-e-n-k-i-l-l-e ! ! ! Ja syö sitä s-a-l-a-a-t-i-a ! ! !  Näistä saa kyllä euforian jokainen kun vaan viitsii kokeilla. 

Ei mitään euforiaa, vaan tasapainon. Hyvä ruoka on muutakin kuin salaattia. Osa juopoista elää pelkällä nesteellä eikä syö mitään.