Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut lähetettä pelkopolille

Vierailija
31.01.2021 |

Lääkäri lupasi, että seuraavalla th käynnillä tehtäisiin lähete pelkopolille. Tämä lukee myös omakannassa. Terkka kuitenkin oli sitä mieltä, että minun pitäisi vielä lukea jokin kirja, tehdä rentoutusharjoituksia ja esim aloittaa jooga. Lisäksi pitäisi täytellä kipupelko-lomakkeita ja ties mitä. Yritin täsmentää, että pelkään synnytyksessä vauvalle käyvän jotain ja haluan kätilöltä asiallista infoa synnytyksen kulusta ja vastauksia pelkoihin. Miten ihmeessä jotkun hengitysharjoitukset auttaisivat, kun haluan vain informaatioita!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh noi tarkat on välillä niin...

Vierailija
2/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mun pitää täytellä jotain kipu pelottaa-lomakkeita, kun en pelkää sitä kipua yhtään! Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaatimalla vaadit!

Vierailija
4/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
5/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman terkan mielestä mulle oli tullut reippaasti painoa ja voivotteli, että olenko herkutellut. Lähtöpainoa 49 kg ja nyt painan 55 kg. Viikkoja 25.

Vierailija
6/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran asia on luvattu niin sillon se myös pitää. Sun täytyy sanoa asiasta että näin on luvattu ja sinä todellakin haluat sinne pelkopolille piste.

Vierailija
7/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka pääsisitkin. Ei johda mihinkään. En saanut sektiota, synnytys päättyi siihen kuitenkin. Viime tipalla. Onneksi ollaan molemmat hengissä.

Ei tuu yhtäkään lasta enää.

Vierailija
8/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että ei olisi kannattanut tehdä lasta. Lääkäri ja terkka tekee sinulle palveluksen.

Anteeksi mitä? Kyllä minä sen lapsen synnytän, vaikka pelottaa, mutta mukavamman kokemuksen siitä saisin, jos voisin keskustella peloistani. Ap.

Vierailija
9/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkea veto terkalta, kun lääkärikin kirjannut asian...

Vierailija
10/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun muualla kuin Suomessa, sektion saa täällä pyytämällä. Ja suurin osa naisista valitsee sektion.

Vierailija
11/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep...kuulemma meillä on nämä hoitopolun, niin ei sitä vielä siksi laita. Pitäisi tehdä niitä hengitysharjoituksia ensin. Ap.

Vierailija
12/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli aika typerä veto terkalta tilanteessasi. Eipä hengittelyt paljoa auta, kun kaivataan infoa.

Vierailija
13/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep...kuulemma meillä on nämä hoitopolun, niin ei sitä vielä siksi laita. Pitäisi tehdä niitä hengitysharjoituksia ensin. Ap.

No sano että olet tenhyt niitä ja joogannut ja lukenut kirjoja eivätkä nämä auttaneet.

Vierailija
14/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan lapsetonta/vain yhden lapsen hankkinutta naista on Suomessa sen takia ettei täällä saa sektion kuin tappelemalla?

Vierailija
15/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näitä terkkareita riivaa? Minun ei tarvinnut edes vaatia lähetettä pelkopolille, melkein suorastaan tyrkytettiin tätä sairaalan palvelua neuvolassa.  Minusta se on jokaisen synnyttäjän oikeus!  Hienosti kohtelivat ainakin minua pelkopolilla, kun kävin. Enkä kokenut olevani ylimääräinen asiakas siellä. Huoliani kuunneltiin.  Sano sille terkkarilla, että haluat sinne kovasti!  Tämä palvelu on myös siksi, että se vähentää keisarinleikkauksia.

Vierailija
16/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään tietotoimisto ole.

Vierailija
17/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman terkan mielestä mulle oli tullut reippaasti painoa ja voivotteli, että olenko herkutellut. Lähtöpainoa 49 kg ja nyt painan 55 kg. Viikkoja 25.

Eikä...vaihda terkkaa.

Vierailija
18/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektioita ei enää Naistenklinikalla saa, koska ylilääkärin mielestä synnytykseen kuuluu kipu, ilman sitä ei äiti koe synnyttäneensä. Mitä kovempi kipu, sitä syvemmälle siihen pitää mennä.

Miksi ei leikkauspotilaalle sanota, että ei mitään narkoosia, kipu on kuule hyväksi sinulle, sen myötä tiedät, että paraneminen on alkanut.

Vierailija
19/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakohan lapsetonta/vain yhden lapsen hankkinutta naista on Suomessa sen takia ettei täällä saa sektion kuin tappelemalla?

Liian monta. Ja liian monta lasta, joiden äiti ei uskalla edes aloittaa rakastamista, koska synnytysvauriot ovat olleet liian suuret.

Vierailija
20/33 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on luvattu pelkopoli, VAADI se! Sinulla on siihen oikeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi