Rakastajani suhtautuminen posliiniin/ei-posliiniin
Kysyin haluaako mies minun sheivaavan posliiniksi. Mies vastasi: "Mistä itse tykkäät"
Jatkoin: "Luulin sun pitävän enemmän posliinista"
Mies siihen: "En niin paljoo et toisen tarvii sen takia olla posliini"
Ihana mies <3
Kommentit (17)
Posliinit tulisi lailla kieltää. Kainalokarvat voi sheivata, kun kainalot nyt tuppaavat olemaan arjessa esillä, mutta älkää nyt hyvät naiset menkö pilamaan salaista puutarhaanne. Ei posliiniin voi sukeltaa samalla tavalla kuin mystisenä kimmeltävään mättääseen. :(
Oman kokemukseni mukaan aika normaali mies, vaikka äänekkäät ulisijat muuta väittävät. Useimmille miehille tärkeintä on, että siihen pimppiin saa työntää peniksensä. Kaikki muu on korkeintaan kivaa plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Posliinit tulisi lailla kieltää. Kainalokarvat voi sheivata, kun kainalot nyt tuppaavat olemaan arjessa esillä, mutta älkää nyt hyvät naiset menkö pilamaan salaista puutarhaanne. Ei posliiniin voi sukeltaa samalla tavalla kuin mystisenä kimmeltävään mättääseen. :(
Terveisia sinne Räsäsen Päiville!
Vierailija kirjoitti:
Vois sukeltaa.
Vierailija kirjoitti:
Loistava idea. Minä voin ryhtyä pillupoliisiksi tarkastamaan naisten alapään karvoituksia ja kirjoittamaan tarvittaessa sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jo 20?
Yli 30. Mutta ihanaa, että mies ajatteli minun parastani eikä vain itseään :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisia sinne Räsäsen Päiville!
Öö se on se poliitikko.
Oishan sitä posliinina kiva olla, mutta alkaa kutista ja kirvellä parin päivän päästä, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jo 20?
Ap
Sitä kiinnostaa vaan se reikä. Vähät välittää siitä, mikä on sinulle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jo 20?
Ap
Sitä kiinnostaa vaan se reikä. Vähät välittää siitä, mikä on sinulle parasta.
Ei, kyllä hän ajattelee myös minun nautintoani, sen olen monesti todennut <3
Ap
Ajelin naapurin rouvan posliiniksi, saas nähdä koska ukkonsa huomaa
Vierailija kirjoitti:
Ajelin naapurin rouvan posliiniksi, saas nähdä koska ukkonsa huomaa
Ei välttämättä kovinkaan pian sikäli kun naapurin rouva ajautui luoksesi pitkäaikaisen puutteensa takia. : )
Suunnilleen noin olisin varmaan vastannut itsekin. Toivon silti että olisi poslari, mutta kestän kyllä jos ei ole. Jos rehottaa niin suuseksiä ei ole yhtä miellyttävää antaa. Eli mies ilmaisi kohteliaasti, että voisit ajaa poslarin. Toivottavasti ymmärsit vinkin.
Meillä viivan kohdalta ajelu oli käytännön pakko. Sain haavoja häpyhuuliin kun pitkät, jäykät ja kikkaraiset karvani menivät väliin. Minulla kestää saada O miltei puoli tuntia ja siinä ajassa tulee liikaa hinkkausta. Myös rakastajani valitti saavansa pieniä haavaumia terskaan. Hän oli ajeltu jo tavatessamme. Kun ajelin viivan kohdalta, vaivamme poistuivat. Ylempänä minulla on siisti kiitorata.
Itse pidän posliinista, mutta puoliso ei halua poistaa karvojaan kokonaan eikä se minua haittaa yhtään. Jos puoliso kysyisi aloittajan tapaan, vastaisin että olisi ihanaa jos hän ajelisi paljaaksi, mutta tärkeintä on se, mitä hän itse haluaa. Näin olen hänelle kerran sanonutkin.
Onnea siitä. Itse törmäsin mulkvistiin, joka halusi ehdottomasti minun sheivaavan.