Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen kertomaan miten laihtuminen muutti miesten suhtautumisen minuun

Vierailija
31.01.2021 |

Aion tehdä testin. Aloitan laihduttamisen (tietty ruokavalio + liikunnan lisääminen), olen nainen ja mittani ovat 168 cm ja 85 kg. Haluan laihtua 20-28 kg ja kiinteytyä. Asetan 5 kilon välitavoitteet ja katson, miten ihmisten, erityisesti miesten, suhtautuminen tulee muuttumaan. Minuun ei miehet paljon vilkaise, lukuun ottamatta ulkomaalaisia miehiä. Toista se oli silloin, kun olin hoikka.

Teen tämän terveyden ja itsetunnon vuoksi. Lisäksi haaveena parisuhde. En saanut läskinä haluamaani miestä. En kai häntä voi siitä moittia. Eikä ole ajatuksena miellyttää miehiä, vaan oma ulkomuotoni ei viehätä itseänikään, joten jotain on tehtävä.

No, mutta voin tallentaa tämän ketjun ja raportoida tänne miten asian kanssa käy. Ja jos joku meinaa kommentoida että ketään ei kiinnosta, niin voi olla että juuri sinua ei kiinnosta, mutta aika monta ihmistä tuntuu kiinnostavan tällaiset asiat, mitä nyt tätä painokeskustelua seurannut julkisuudesta.

Kerron siis miten miesten suhtautuminen minuun muuttui noiden välietappien myötä. Voin toki kertoa naistenkin suhtautumisen muuttumisesta, siis siinä mielessä että onko enää katsottu halveksuvasti, onko oltu välinpitämättömiä jne. Ja muutenkin yleinen suhtautuminen bussikuskeista kaupan kassaan tai lenkkireitin vastaantulijaan.

Ja ne välietapit ovat:

85 kg (lähtöpaino)
80 kg
75 kg
70 kg
65 kg

Ja jos jatkan:

60 kg
mahdollisesti vielä muutama kilo sen alle

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa laihanakaan. Itse olen xs kokoa ja epäsuosittu.

Vierailija
2/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat tavoitteeksi terveet elämäntavat etkä vaa'an lukemaa niin laihdut huomaamattasi ja tulokset pysyvät. Kuitenkin tsemppiä matkallesi. Älä kuitenkaan ole liian ankara itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mulla melkein samat mitat kuin sulla. 169 cm / 78 kg tällä hetkellä. Kamala röllövatsa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Minua ainakin kiinnostaa kuulla miten käy.

Vierailija
5/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan, olen yrittänyt vuosia.

N 100kg

Vierailija
6/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa laihanakaan. Itse olen xs kokoa ja epäsuosittu.

Tuossa aloituksessahan lukee, että hoikkana hänestä oltiin kiinnostuneita....

Vierailija
7/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihtuminenkaan ole hyvä.

Minä laihduin 22 kg ja sen jälkeen mua on haukuttu nälkäkurjeksi, luuviuluksi, ruumiilta näyttäväksi ja ties miksi. Painan 54 kg ja olen 167-senttinen, joten en ole luuviulu. Läskinä olin kuulemma parempi ja mukavampi.

Vierailija
8/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tsemppiä! Mulla melkein samat mitat kuin sulla. 169 cm / 78 kg tällä hetkellä. Kamala röllövatsa.

Olet sentään 7 kg minua kevyempi. Minussa näkyisi jo tuo pudotus, housut ainakin lähtisi vaihtoon. 

Ap

Vierailija
9/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuttuuko mitenkään, oon saman pituinen (168) ja painan 52kg mut ei kukaan kyllä kattele. Selluliittia vieläkin jalat täynnä esim

Vierailija
10/18 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo testi ole luotettava, kun otetaan vain yksi muuttuja huomioon. Ihmisen itseluottamus, elekieli ja herkkyys ottaa kontaktia muihin voi muuttua ulkonäön myötä. Laihtuminen aiheuttaa myös vaatekerran vaihtumisen, mikä sekin voi vaikuttaa omaan ja toisten käyttäytymiseen.

Vierailija
11/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Vierailija
12/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otat tavoitteeksi terveet elämäntavat etkä vaa'an lukemaa niin laihdut huomaamattasi ja tulokset pysyvät. Kuitenkin tsemppiä matkallesi. Älä kuitenkaan ole liian ankara itsellesi.

Näin on ja sporttinen vähän pyöreämpikin nainen on myös HOT

-yx mies

Vierailija
13/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että et onnistu laihtumaan...

Vierailija
14/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että et onnistu laihtumaan...

Pahalta näyttää. Herkut maistuu liikaa.

Vierailija
15/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sulle! Minua ainakin kiinnostaa kuulla miten käy.

Saat lihavista naiststa viholisen itselesi kun lahdut. Piikitävät , ilkeilevät sinulle, moittivat sinua aina kahden kesken!Pukottavat sinua selkään muille jos et ole läsnä. Kun muita läsnä ovat iloisia ja ystävälisiä sinulle. Sillä lihava nainen on Susi naiselle joka laihtunut tai on ollut aina normipainoinen..

Vierailija
16/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä punkeroita te suomiakat olette

Vierailija
17/18 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti liikunta lisää mielenvirkeyttäsi ja tuo valoa elämääsi, ja tästä syystä alat näkemään elämää uusin silmin. Mahdollisesti tulet sosiaalisemmaksi ja itsetuntosi kohoaa. Heijastat tämän sitten miehiin ja luulet että miehet ovat nytten erilaisi vaikka sinä itse olet muuttunut eniten.

On kuitenkin mahdollista että miehiä kiinnostaa hoikat enemmän kuin lihavat ja saat enemmän katseita osaksesi. Liian pinnallinen on maailma...

Vierailija
18/18 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miten tässä kävi? Tai muutkin laihtuneet voivat kertoa miten suhtautuminen muuttui laihtumisen myötä? Erityisesti miesten suhtautuminen naisen laihtumisen myötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi