Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun opiskelitte Oxfordissa kuuluitteko soutujoukkueeseen?

Vierailija
31.01.2021 |

Minä kuuluin soutuklubiin. Myöhemmin siirryin opiskelemaan Cambridgeen ja myös siellä olin soutujoukkueessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kielikurssilla ei ollut joukkuetta. Kerram käytiin punttaamassa tai mitä tuo on suomeksi.

Vierailija
2/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opiskellut Oxfordissa. En olisi kuulunut, vaan johonkin muuhun sivistävään tai virkistävään ajanvietetoimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuuluin. Oli vähän vääntöä että pääsin mukaan, mutta lopulta oli nainenkin huomattava, kun sanoin että soitan muuten Elisabetille.

Vierailija
4/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kuuluin. Oli vähän vääntöä että pääsin mukaan, mutta lopulta oli nainenkin huomattava, kun sanoin että soitan muuten Elisabetille.[

Oh, sorry. "huomattava piti kirjoittamani, ei "huomattava. Vaikka aika huomattava hlö olenkin, ainakin omasta mielestäni

Vierailija
5/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kuuluin. Oli vähän vääntöä että pääsin mukaan, mutta lopulta oli nainenkin huomattava, kun sanoin että soitan muuten Elisabetille.

Ei tule mitään kommentoinnista, "oikeinkirjoituksen" korjaus on salaliitossa minua vastaan

Vierailija
6/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En opiskellut Oxfordissa. En olisi kuulunut, vaan johonkin muuhun sivistävään tai virkistävään ajanvietetoimintaan.

Soutaminen on virkistävää ja ehkäpä myös sivistävää.

Olisitko kuulunut Pubin tikkakerhoon?

Vierailija
7/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soudin vaan Take Thatin poikien kaa

Vierailija
8/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo opiskellut Oxfordissa. South Carolinassa Yhdysvalloissa olin vuonna kivi ja kirves kolme vuotta jalkapallostipendillä. Olin ekoja Suomessa jotka sinne futisstipendillä lähti ja kaikki haukkuivat, oma valmentaja eniten. Mut hyvä kokemus. Kielitaito karttui, verkosto kasvoi ja sain alemman tutkinnonkin suoritettua. Suomessa sillä oli paljon suurempi arvo kuin mitä se oikeasti mielestäni oli. Ei voi edes verrata suomalaiseen senaikaiseen kandin tutkintoon, siihen verrattuna oli täysin tasoton. Mutta aivan sama, työnantajiin se tehosi.

Vierailija
9/9 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin joukkueeseen mutta en päässyt kilpailuun soutamaan, jäin ensimmäisenä varamiehensä rannalle, kyllä vi....i.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi