Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä ei ole 27v pakko enää vierailla mummolassa

Vierailija
31.01.2021 |

Olenko ihan kauhea kun on omakin elämä ja ei huvita mennä mihkään mummulle enää. Aika menee tinderissä ja baarissa pitämässä hauskaa.

Ei kiinnosta yhtään kuunnella vanhusten valituksia. He eivät ymmärrä edes huumoria.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ja saat itse päättää kenen kanssa haluat olla tekemisissä.

Vierailija
2/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole sopivaa tavata vanhoja ihmisiä koronan takia.

Soita joskus sille mummollesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mummusi ehkä kovin kauaa eläkään niin sitten ei ainakaan tarvitse käydä. Mutta kannattaa tietysti pohtia, mitkä ovat mietteesi sitten siinä vaiheessa, oletko sinut sen asian kanssa, että mummusi kovasti odotti käyntiäsi, eikä sinua huvittanut, kun piti päästä baariin. Tuskin siellä tinderissä ja baarissa nyt joka päivä olet, joten mieti, jos pieni aika riittäisi mummullekin.

Vierailija
4/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt paljon baareissa niin ei kyllä ole syytä mennä mummulle korona riskin takia. Mutta pidä muuten yhteyttä. Ja sitten kun olette (tai ainakin mummu) saaneet rokotteet, niin sitten voi ehkä joskus tavatakin.

Vierailija
5/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta on tullut laiska paikka...surullista.

Vierailija
6/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mulla olisi ollut mummo elossa 27-vuotiaana; hän kuoli kun olin 7, enkä koskaan oikein ehtinyt kunnolla tutustua häneen. Olen ollut aina tosi kiinnostunut omista juuristani.

Vierailija
7/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 40 v. ja siitä ylöspäin voi halutessaan vierailla isovanhemmilla jos ovat elossa.