Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sossut menee rokotusjonossa kärkeen.

Vierailija
31.01.2021 |

Kuulin että eräs tuttu Sostyöntekijä on jo rokotteen saanut. Luulin että nyt mennään vasta sairaiden hoitajissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaahaa, sinä et saa rokotetta lainkaan!!!

Vierailija
2/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sitten opettajat, varhaiskasvatuksen työntekijät ole myös jo rokotettavana? Kouluissa ja päiväkodeissahan on ihan koko ajan altistumisia ja karanteeneja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, lienee terveyssosiaalityöntekijä joltain osastolta missä on pääosin vanhuspotilaita?

Odottelen itse vuoroani joskus ehkä kesän kynnyksellä.

Vierailija
4/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin on sairaalassa sosiaalityöntekijänä. Me muut ei-riskiryhmäläisten kanssa työskentelevät sosiaalityöntekijät (ja sosionomit) olemme siellä rokotusjärjestyksen viimeisimpinä.

Vierailija
5/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei sitten opettajat, varhaiskasvatuksen työntekijät ole myös jo rokotettavana? Kouluissa ja päiväkodeissahan on ihan koko ajan altistumisia ja karanteeneja!

Jep, pelkästään Jyväskylässäkin on nyt yli kymmenessä koulussa ollut altistumisia. Monet opettajat kuuluvat vieläpä itse riskiryhmään. 

Vierailija
6/6 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, pelkästään Jyväskylässäkin on nyt yli kymmenessä koulussa ollut altistumisia. Monet opettajat kuuluvat vieläpä itse riskiryhmään. 

Tuskin kuuluvat. Vai kaikkiko siellä opettaa terminaalivaiheen syöpä päällä ja immunosupressiivisessa lääkityksessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän