Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijabileet sai koko Jyväskylän leviämisvaiheeseen

Vierailija
31.01.2021 |

Ja sama tapahtui syksyllä Vaasassa... Olisiko jo aika laittaa nuo baarit kiinni? En usko että tuon yhden illan aikana syntyneet verotulot kattaa millään tasolla jäljittämisestä, karanteeneista ja sairaalahoidon lisääntymisestä tulevat kulut.

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid kuolemat Suomessa 671. Hohhoijaa mikä järjetön hinta elämälle. Koko maailma on niin sekasin. Tässä ei ole mitään järkeä. 

1% kansasta altistunut taudille,kuolleita 671

100% kansasta altistunut taudille, kuolleita 67 100

Eihän tuo nyt "paljon" tappavampi ole normi-influessaan verrattuna johon kuolee 20-60 ihmistä vuodessa.

"Eihän tuo nyt "paljon" tappavampi ole normi-influessaan verrattuna johon kuolee 20-60 ihmistä vuodessa"

Levität yhtä Saa*tanan valepaskaasi, sekä influenssan, että koronan infektiokuolleisuus on suunnilleen sama, eli noin 0,1% sairastuneista kuolee. Missään tapauksessa koronalla tuo luku ei ylitä 0,3%

Kaikki koronan saaneet ja sitten kuolleet linkitetään koronaan kuolleiksi, mutta influenssan suhteen näin ei tehdä. Siksi kaikki nykyiset koronakuollut lukumäärät ovat ilmasta vedettyä huhaata, ellei alleviivaten todeta, että niitä ei suoraan voi verrata mihinkään, ja jos muita infektiosairauksia käsiteltäisiin kaikessa samoin luvut lähestyisivät toisiaan. Lisäksi voi ihan helposti todeta, että Ruotsissa kuolleisuus ei nyt syksyltä ja talvelta ylitä vuoden 2017-2018 talvea, ja silloin oli Euroopassa influenssaepidemia.

Influenssa voi aiheuttaa tavatonta kuolleisuutta talvisin, ja sinun kertoilemillasi luvuilla ei ole mitään totuuspohjaa.

Katso itse tästä. 

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

Lisäksi Ruotsissa oli ennen joulua yli 10 000 tartuntaa päivässä. Nyt tartunnat tulevat siellä alas kuin lehmän häntä, ihan ilman mitään rajoituksia! 

Koronarajoitusideologia, HeroNurse-ideologia, ja niin edelleen ovat kaikki samaa koronauskontoa!

Vierailija
182/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidis bier bar maksakoon korinahoidot, tehohoidon, mahdolliset hataamiset, tuhannet testit, jäljitykset, karanteenien aiheuttamat tulonmenetykset?

Kun päästi baariin enemmän kuin on sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallowed be thy name kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid kuolemat Suomessa 671. Hohhoijaa mikä järjetön hinta elämälle. Koko maailma on niin sekasin. Tässä ei ole mitään järkeä. 

Eihän tuo nyt "paljon" tappavampi ole normi-influessaan verrattuna johon kuolee 20-60 ihmistä vuodessa.

"Eihän tuo nyt "paljon" tappavampi ole normi-influessaan verrattuna johon kuolee 20-60 ihmistä vuodessa"

Levität yhtä Saa*tanan valepaskaasi, sekä influenssan, että koronan infektiokuolleisuus on suunnilleen sama, eli noin 0,1% sairastuneista kuolee. Missään tapauksessa koronalla tuo luku ei ylitä 0,3%

Kaikki koronan saaneet ja sitten kuolleet linkitetään koronaan kuolleiksi, mutta influenssan suhteen näin ei tehdä. Siksi kaikki nykyiset koronakuollut lukumäärät ovat ilmasta vedettyä huhaata, ellei alleviivaten todeta, että niitä ei suoraan voi verrata mihinkään, ja jos muita infektiosairauksia käsiteltäisiin kaikessa samoin luvut lähestyisivät toisiaan. Lisäksi voi ihan helposti todeta, että Ruotsissa kuolleisuus ei nyt syksyltä ja talvelta ylitä vuoden 2017-2018 talvea, ja silloin oli Euroopassa influenssaepidemia.

Influenssa voi aiheuttaa tavatonta kuolleisuutta talvisin, ja sinun kertoilemillasi luvuilla ei ole mitään totuuspohjaa.

Katso itse tästä. 

Lisäksi Ruotsissa oli ennen joulua yli 10 000 tartuntaa päivässä. Nyt tartunnat tulevat siellä alas kuin lehmän häntä, ihan ilman mitään rajoituksia! 

Koronarajoitusideologia, HeroNurse-ideologia, ja niin edelleen ovat kaikki samaa koronauskontoa!

No luku on 60-671 silti.

Vierailija
184/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen influun enemmän porukkaa kuolee, mistä löysit tuollaisen luvun?

Ihan thl:n sivuilta. Kuolinsyy siis influenssa eikä mikään seurannainen.

"Tilastokeskuksen ylläpitämän kuolemansyytilaston mukaan influenssa on luokiteltu peruskuolemansyyksi keskimääriin 20–60 tapauksessa vuodessa."

No, monellako samalla sivustolla on peruskuolemansyy korona?

Taitaa olla tasan pyöreä nolla (0) näitä tapauksia.

Vierailija
185/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen influun enemmän porukkaa kuolee, mistä löysit tuollaisen luvun?

Ihan thl:n sivuilta. Kuolinsyy siis influenssa eikä mikään seurannainen.

"Tilastokeskuksen ylläpitämän kuolemansyytilaston mukaan influenssa on luokiteltu peruskuolemansyyksi keskimääriin 20–60 tapauksessa vuodessa."

No, monellako samalla sivustolla on peruskuolemansyy korona?

Taitaa olla tasan pyöreä nolla (0) näitä tapauksia.

671

Vierailija
186/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso itse tästä. 

No luku on 60-671 silti.

"No luku on 60-671 silti"

Laitetaan vielä selvennys, että varmistuu, mistä on kyse, koska hämärrät, siis valehtelet jatkuvasti.

Vierailija
187/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidis bier bar maksakoon korinahoidot, tehohoidon, mahdolliset hataamiset, tuhannet testit, jäljitykset, karanteenien aiheuttamat tulonmenetykset?

Jep, näin pitäisi olla. Baarit vastuuseen koronan levittämisestä!

Vierailija
188/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iron Maiden on pa skaa.

Vierailija
189/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä päästänyt.

Vierailija
190/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin pitäisi olla. Baarit vastuuseen koronan levittämisestä!

Keitä nää opiskelijoita syyttävät ihmiset on? Tuleeks nää jostain vakiloiden vapaa-aika tiloista, vai ovatko kyseessä elämästä sivuun joutuneet mt-tapaukset. Itse veikkaisin molempia!

Vierailija
191/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, saatiin yksi foliohattu tähänkin ketjuun :D

Vierailija
192/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä Iron Maiden on lähettänyt 5g sirulla totuuksia.

Vierailija
193/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It is you....ooo it is you, ja Käsmä syyttämässä ihmisiä, vaikka Helsingin hotokodeissa, ja sairaaloiden grtiatrisilla ENMMÄN koronaa kuinJyväsylän opiselijoissa! Syöpäosastoillakin koronaa. Ja mitä muuta;

Tässä näemme terveydenhuollon kasinaismoraismin; se huutaa, olette Killer s Breed, Or Demons seed, Olette minä minä ihmisiä; Minä Tappajataudin ruokaa, Minä Demonitaudin siemeniä.

Minä Minä

Minä hoitaja olin Hoitokodissa, jossa olin koronassa. Meitä oli enemmän kuin väestössä!

Minä Minä

Minä lääkäri olin syöpäosastolla, jossa olin koronassa. Aiheutin enemmän vaaraa kuin koronaiset väestössä

Minä Minä

Minä olen tutkija, joka lupasin hävittää koronan rajoituksilla maapallolta. Valehtelin enemmän, kuin jos olisin luvannut eristää koronatartunnat Maasta Kuun valoisalle pinnalle. Rajoitin niin että ihmiset kadulla veressä, niin että heitä kuoli, eri syistä osa suruunsa, mutta virus jäi silti jäljelle......

Minä Minä

Minä Minä

Minä Minä

Vierailija
194/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rokrok ja avohoitoon.

Vierailija
195/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, rokrok ja avohoitoon.

Jep :D

Vierailija
196/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtarit ovat erityisen innostuneita avantouinnista. Eipä ole kovin kivaa olla saunassa heidän kanssaan.

Vierailija
197/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I do not run kirjoitti:

Vaihtarit ovat erityisen innostuneita avantouinnista. Eipä ole kovin kivaa olla saunassa heidän kanssaan.

No Jyväskylän tilannehan on nyt siinä mielessä hyvä ettei tarvitse enää syrjiä jotain tiettyä ryhmää, vaan viruksen voi saada ihan kaikilta.

Vierailija
198/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten ne bilettää asuntolassa

Määrät on silti pienempiä. Kerralla ei minnekkään asuntolan huoneeseen mahdu 150 ihmistä.

Vierailija
199/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mielummin jotain pieniä kotibileitä jos pakko bilettää kuin että 150 tyyppiä baarissa riekkumassa ilman turvavälejä. 

Vierailija
200/224 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pardit ovat parhaat, ihmiset maksaa rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi