Pitkittynyt työttömyys, aineellinen puute. Nyt on pakko saada töitä!
Siis ikä mulla 28v, amis taustalla. Ollut työttömänä nyt 1,5vuotta. Mun on pakko saada töitä. Tämä köyhyys ja työn puute ovat aiheuttaneet minulle uupumuksen ja masennuksen. Pelko on kova ja joka päivä yhtä selvitymistä.
Miten saan töitä?! Ihan oikeasti! Olen terve, halukas ja asenne kohdillaan.
Kommentit (13)
Joku paikka, mihin nyt rekrytoidaan ja otetaan hommiin suunnilleen kuka vaan halukas ja normaali ihminen? Laita avoimia hakemuksia isoihin firmoihin, 'olen tällainen ja olisiko teillä haussa paikkoja?'.
Olen nainen, haen kyllä ihan oikeeta työtä millä elää.
Sitkeästi vaan hakemaan. En tiedä osaisko ne te-toimistossa auttaa? Olisit varmasti ihanneasiakas siellä.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3486682
Tämä tarkoittaa sitä että tulevaisuudessa ainoastaan huippu asiantuntijat, johtajat elättävät kokonaisia kansoja omilla verorahoilla.
Näyttää siltä että tähän suuntaan ollaan menossa. Muutama rikas elättää 10 miljardia ihmistä.
Kysy jostain vuokrafirmasta. Niillä on nykyään jo kilpailua tekijöistä ja ihan ok palkat.
Mikä koulutus, minkälaista kokemusta?
Todennäköisesti et työllisty alaasi liittyviin töihin, niitä olisit jo saanut. Kaupan kassat, siivous yms. ovat niin hakijoilla kyllästettyä, että et niissäkään ole vahvoilla. Hae kuitenkin kaikkea sellaista, myös avustavia töitä päiväkodeista ja vanhainkodeista.
Onko sinun mahdollista jatkaa AMK:hon? Sairaanhoitaja työllistää varmasti. Työkkäristä voit myös kysellä pääsisitkö lähihoitajakouluun, samasta syystä.
Onko sulla hygieniapassi? Pikaruoka-alalla on isommissa kaupungeissa paljon. työntekijöitä. Vuokrafirman kautta varastotyöt, hyllyttäjä-keräilijät. Yrittäjäpohjalta ruokalähetiksi.
Ihan ensimmäisenä sinun on hankittava oikea, kunnon koulutus. Tarkoitan joko amk- tai yliopistotutkintoa. Amistutkinnolla et töitä tule saamaan ja jumitat loppuikäsi tuossa kurjuudessa.
Miksi et ole saanut töitä tehtaista tai varastoista tai tiskaajana? Oletko hakenut työvoimakoulutukseen? Kannattaa hakea johonkin missä saa hygienia- ja anniskelupassin ja sitten varastoalan koulutuksessa voi ajaa trukki- ja työturvallisuuskortin sekä päästä töihin sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä sinun on hankittava oikea, kunnon koulutus. Tarkoitan joko amk- tai yliopistotutkintoa. Amistutkinnolla et töitä tule saamaan ja jumitat loppuikäsi tuossa kurjuudessa.
Suomi on täynnä työttömiä ja hyvin koulutettuja ihmisiä.
Mites se seksityö? Huvittavaa, kun edellinen seksityö kommentti poistettiin, vaikka kovasti Yle koitti tehdä siitä normaalia. Ei taida olla kovinkaan hyväksyttävä asia, kun sitä pitää niin rankalla kädellä moderoida.....
Oletko mies vai nainen? Voisit tulla vaikka siivoomaan sekä kokkaamaan mun kotiin ja sukupuolesta riippumatta voisit saada pientä extraa ylimääräisistä tehtävistä ;)