Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kari Korhonen taitaa olla yleisin miehen nimi Suomessa

Vierailija
31.01.2021 |

Tiedän itse ainakin useampia sen nimisiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Virtanen oli joskus. Tai sellainen mielikuva on jäänyt

Vierailija
2/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Virtanen on ollut yleisin nimi. Niillä on oma yhdistyskin ja valitsevat vuoden Matti Virtasen joka vuosi. Korhonen on nyt mennyt virtasen ohi eli saattaa hyvinkin olla ap oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Korhonen <3 <3 <3

Maailman komein mies!!!!!!

Vierailija
4/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Virtanen jonkin tutkimusken mukaan. Kari on neljänneksi yleisin ensimmäisistä etunimistä. Sillä on tosin kaulaa kolemen ekaan, Timoon, Juhan ja Mattiin https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/73de2eae-206f-4dd7-b5c2-3873…

Siinä yleisimpien   kokonimien lista muutaman vuoden takaa https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/10/20/tassa-suomen-top100-yleisinta-… Jännä että moniakaan tuon nimisiä en tiedä ainkuttakaan ja useita noista vain yhden

Vierailija
5/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalleni on tullut kaksi kappaletta Harri Halosia, kun olen tässä kymmenisen vuotta halkoja asiakkaille kuljetellut. Muita kokonimipareja en muista. Erään asiakkaan seinänaapuri paritalossa oli Maikkola, kun se itse oli Mikkola

Vierailija
6/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän useamman ja vieläpä samalta paikkakunnalta.

Vierailija
7/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin eräältä Pasi Jussilalta, että hnä tietää täältä samalta seudulta kaksi muutakin täysnimikaimaa jotka ovat syntyneet samana vuonna kuin hän. Itse tiedän kaksi samannimistä parturia, toinen Oulussa ja toinen Seinäjoella, Tuula etunimi ja sukunimeä naisilla tällä hetkellä  787 kpl

Vierailija
8/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Korhonen taitaa olla yleisin.

Vierailija
9/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhani Korhonen taitaa olla yleisin.

Ei ole. Timo korhonen eka ja Matti Virtanen toisena.

Vierailija
10/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari Korhonen <3 <3 <3

Kuka heistä?

Vierailija
11/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Korhonen <3 <3 <3

Kuka heistä?

Se johon olin ihastunut tietenkin :D

Vierailija
12/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari k Korhonen myy kirjoja itsestään miten varasteli ihmisten tavaroita huumeiden takia ja vaimonsa käytti huumeita helluntaipastorin tytär itse kertoo mikä hirviö oli asiakkaiden pankkikortteja varasteli ja teki ostoksia niillä . Myynnin lisäämiseksi tietysti aina keksitään lisää juttuja . Rahasta niitä myydään . Korhonen metsästää lintuja . Kirja maksaa tietysti ehkä löytyy kirjastosta . Kari. K. Korhonen KUOLEMAN KAUPPIAS niminen kirja sen nuoruudesta . Suomessa on paljon väärillä nimillä ja passilla ihmisiä ,keksittyjä nimiä ja passittomia. Saman nimisiä on paljon koska otetaan vaan joku yleinen nimi lapselle . Veijo Virtanen on myös yleinen nimi .

Vierailija
13/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume naiset ja miehet varastaa kodinkoneita kelloja kenkiä valokuva kehyksiä pesukoneita koiria takkeja koruja työkaluja mattoja kattolamppuja kodeista ja työpaikoilta autoja pyöriä mutta ostareilta lastenvaatteita ruokia ja myyvät niitä puoleen hintaan lähiöissä ,uskontolahkoissa ja kultakoruja ihan ihmisten käsistä . Kauppiaat maksaa palkat siitä mitä kassaan tulee niin vielä myynät varastaa kassasta ja asiakkaan kortit. !!! Järkensä menettäneet.

Vierailija
14/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Kinnunen on kanssa yleinen nimi

Juha Mäkinen

Vierailija
15/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko 1963 syntyneet edelleen suurin elossaoleva ikäluokka? Se selittää noiden etunimien yleisyyttäkin.

Vierailija
16/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kaksi sen Aku-piirtäjän lisäksi. 

Vierailija
17/17 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Virtanen on ollut yleisin nimi. Niillä on oma yhdistyskin ja valitsevat vuoden Matti Virtasen joka vuosi. Korhonen on nyt mennyt virtasen ohi eli saattaa hyvinkin olla ap oikeassa.

"Vuoden Matti Virtaseksi on valittu.................... (rummun pärinää) Matti Virtanen! Onneksi olkoon!"